>>> Odbierz prawdziwy ZAKŁAD BEZ RYZYKA! <<<<

Zablokowane konto Moneybookers - Skrill

R 0

rododendron

Użytkownik
Dołączył
Wrzesień 2, 2008
Posty
10
Reaction score
0
Punkty
0
Ale w wyciagu z konta nie ma podanego adresu tylko jest zestawienie operacji. A jesli chodzi o rachunek za prad czy gaz to nie moge im przeslac bo te rachunki przychodza na moich rodzicow
 
ester 87

ester

Użytkownik
Dołączył
Grudzień 23, 2007
Posty
673
Reaction score
0
Punkty
0
Na wyciągu z konta, który przychodzi do domu absolutnie znajduje się adres. Rachunki możesz przesłać rodziców, nie ma to raczej znaczenia, ważne byś miał jakiś &quot;kwit&quot; wiążący Cię z podanym przez Ciebie adresem.
 
R 0

rododendron

Użytkownik
Dołączył
Wrzesień 2, 2008
Posty
10
Reaction score
0
Punkty
0
Acha to w takim razie wysle im skan dowodu i rachunek, ktory jest na rodzicow. Mam nadzieje ze to wystarczy i odblokuja mi to konto bo mam tam jakies 3,5k zl. Dzieki Ester za rozjasnienie sprawy !
 
gusto 695

gusto

Forum VIP
Dołączył
Sierpień 22, 2005
Posty
1138
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
z Baniochy
Wczoraj czy przedwczoraj moneybookers zablokowali mi konto. Wysłałem to co kazali, napisałem maila i zero odzewu. Jak oni traktują klientów? Ja wszystko robię uczciwie, bez żadnego kombinowania a oni mi nie ufają?! A Ch.. im w d... Stracili klienta. Dziękuję.
 
G 32

ghs

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 11, 2007
Posty
957
Reaction score
0
Punkty
0
Skan wyciągu z konto jest im potrzebny, żeby zweryfikować twój adres. To tzw. &quot;proof of address&quot; (może nim być również jakiś rachunek za gaz, czy prąd). Nas to może dziwi, ale jak ktoś był kiedyś w UK to wie, że tam jest to dość powszechna praktyka i w bankach/agencjach pracy niemal zawsze nas o to poproszą.
W Wielkiej Brytanii nie ma dowodów osobistych. W Polsce są i to dodatkowo razem z adresem. Jak prosili mnie o proof of address, to im napisałem, że na skanie dowodu jest i przeszło.
 
G 0

greg9872

Użytkownik
Dołączył
Grudzień 21, 2007
Posty
65
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Polska
re
Powiem jedno uwazajcie na nich nie pisze tego po to by kogoś straszyc ale z własnego doświadzczenia i wielu innych ,ja do tej pory nie odzyskałem 400zł
które mi zajeb**,po dwoch tygodniach pisania i wykłócania sie oni mi piszą ,ze mam skontaktować się ludzmi ,którzy nie potwierdzili tożsamosci nie no ku*** ,jawna kpina mam u nich dwa lata konto ,a tu takie bzdury ,niestety ale coraz więcej ludzi jest przez nich OKRADZIONYCH ,potwierdza sie to co napisało już wielu okradają ludzi i tyle ,jest szansa złożyć skargę do FSA ,ja to zrobiłem i mam nadzieję ,że mi pomogą ,a póki co naprawdę radzę szczerze ,uważajcie na tych gnoi!!!!!!!????
 
J 0

jaro767

Użytkownik
Dołączył
Listopad 1, 2007
Posty
52
Reaction score
0
Punkty
0
Witam. Miał ktoś może taką sytuację jak ja tzn: zablokowali mi tranzakcje a czekałem na przelew z bukmachera, który już napewno powinien być na koncie. Czy po odblokowaniu automatycznie dopisują kwotę? Mam tam konto 3 lata, wszystko zweryfikowane i teraz nagle robią jakiś problem... A polskiego supporu nie mają telefoniczngo
 
filip_r2 583

filip_r2

Użytkownik
Dołączył
Wrzesień 25, 2005
Posty
685
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Czestochowa
Troche zdziwiły mnie te opinie bo ja osobiscie nigdy nie miałem zadnych problemów z MB. Z poczatku zweryfikowałem na adres i poprzez wpłącenie pieniedzy konto bankowe i od tamtej pory wpłacam wypłacam z buka bez zadnych problemów na konto bankowe tez wypłacam bez zadnych problemów. Dowodu im nigdy nie wysyłałem i jakos narazie sie nie prosza. Limit transakcji na 90 dni ma 60 tys, Hmm moze mnie kiedys cos takiego dopadnie ale póki nie kombinuje nie wpłacam pieniedzy z dziwnych kont nie przesylam za duzo pieniedzy na inne konto MB nie sadze aby problemy sie pojawily
 
B 0

bresciano

Użytkownik
Dołączył
Listopad 27, 2008
Posty
1
Reaction score
0
Punkty
0
Kryzys?
Może to jakiś skutek kryzysu finansowego na świecie???
Blokują klientom kasę i za jej pomocą finansują własne wydatki....???
Bo żeby tak się szmacić to jest nienormalne...
 
G 32

ghs

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 11, 2007
Posty
957
Reaction score
0
Punkty
0
MB musi mieć pokrycie wkładów w środkach zdeponowanych w banku.
 
riki1 13

riki1

Użytkownik
Dołączył
Lipiec 14, 2008
Posty
10
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Szczecin
wszystko dziala cacy dopoki kwota ktora chcemy wyslac nie przekroczy 200zl...powyzej tej sumy zaczynaja sie bloki a wystarczy temu zapobiec i odrazu wyslac im ksero dowodu lub tez w przypadku gdy wplate realizujesz poprzez karte kredytowa(nie spotkalem sie nigdy zeby ktokolwiek zostal spytany o dowod gdy potwierdzil karte)nie przekraczac dozwolonego miesiecznego limitu...
 
Z 10

zbiniu30

Użytkownik
Dołączył
Maj 23, 2008
Posty
158
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
POLSKA
Mi strzelili bloka,wysłalem skany i odblokowali po 3 dniach jak na moneybokersa tempo iscie expresowe.KOnto u nich posiadam rok,karte mialem zweryfikowana.Oprócz tego incydentu nie miałem kłopotów z MB
 
F 0

flowtation

Użytkownik
Dołączył
Listopad 12, 2009
Posty
1
Reaction score
0
Punkty
0
co się stanie jesli wysle im skana z dowodu z identycznymi danymi jak na koncie ale inna datą urodzenia w skanie niz na koncie /// lub jak wysle skana z mojego profilu z calkiem innymi danymi? mam na koncie 300 zl i bardzo boli mnie ze nie moge ich wyplacic;/
 
S 22

sebdra

Użytkownik
Dołączył
Luty 25, 2009
Posty
54
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
krasnik
mial ktos taka sytuacje
Na koncie zablokowane jest wykonywanie transakcji wychodzących oraz płatności kartą kredytową/debetową. W związku z tym Państwa transakcja nie może być zrealizowana. Aby rozpocząć procedurę odblokowania konta należy zmienić hasło i adres email konta Moneybookers w Profilu konta.
zmieniam haslo email inic nic nic a kasa na koncie ku... nied a rady wyplacic w koncu zmienilem na poczatkowy adres email i tez nic moze wziasc ten nowy adress email i nowe haslo i czekac sam juz nie wiem
 
simons 646

simons

Forum VIP
Dołączył
Kwiecień 13, 2007
Posty
2703
Reaction score
0
Punkty
0
Ile trwa sprawdzenie dowodu i adresu na MB, bo mi włąsnie zablokowali, czekam 3ci dzień chyba. Wysyłam codzienne meile, bo na koncie mam, potrzebne mi środki. Złożyłem reklamacje, a odpowiedzi od nich jeszcze nie mam.
 
I 1

icytower77

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 15, 2008
Posty
288
Reaction score
0
Punkty
0
Każdy kolejny email w tej samej sprawie przesuwa Cie na koniec kolejki oczekujących
Zadzwoń do nich i powiedz że pilna sprawa to sie pospieszą pogadasz po polsku
 
P 6

patrykut

Użytkownik
Dołączył
Grudzień 12, 2009
Posty
24
Reaction score
0
Punkty
0
Jak sprawdzić czy konto jest zweryfikowane? Wczoraj zablokowano mi konto, jednak wysłałem skan dowodu osobistego i odblokowali, wszystko działa, ale chciałem się upewnić w 100%.
 
B 12

bookman

Użytkownik
Dołączył
Grudzień 3, 2010
Posty
50
Reaction score
0
Punkty
0
Jak sprawdzić czy konto jest zweryfikowane? Wczoraj zablokowano mi konto, jednak wysłałem skan dowodu osobistego i odblokowali, wszystko działa, ale chciałem się upewnić w 100%.

jak Ci odblokowali to musieli mieć powód więc sie nie zamartwiaj chyba ze maila do nich napisz co i jak..pozdro
 
pokeromaniak 8

pokeromaniak

Użytkownik
Dołączył
Grudzień 11, 2007
Posty
299
Reaction score
0
Punkty
0
Panowie, pomoże mi ktoś z MB?

Otóż: Dostałem dziś wypłatę z buka, ale na koncie mam 0zł bo mam zablokowane przelewy. Klikam wysłanie pieniędzy i mam coś takiego:



Transakcja nie może być zrealizowana, gdyż opcja dokonywania przelewów wychodzących i płatności kartą kredytową/ debetową z Państwa konta została zablokowana.

Aby ją odblokować należy wpłacić środki na Państwa konto Moneybookers za pomocą przelewu bankowego.

Więc szybciutko przez p24 wpłacam z inteligo 4zł, wszystko zaakceptowało i nadal 0zł. Tzn , że muszę wpłacić przez normalny przelew? Czy inteligo nie akceptuje? Mam jeszcze konto w mbanku. Bo tak to lipa , przelew bd szedł ze 2 dni i gdzieś dopiero ok środy bd mieć wolne środki na MB.

Może miał ktoś taką samą sytuację?