>>> Odbierz prawdziwy ZAKŁAD BEZ RYZYKA! <<<<

Zablokowane konto Moneybookers - Skrill

S 6

siami

Użytkownik
Dołączył
Sierpień 30, 2011
Posty
44
Reaction score
0
Punkty
0
Raczej nic nie zrobisz mi też zablokowali tak konto. Nauczka dla potomnych moneybookers jedynie do wypłat buk ja, ja konto ewentualnie karta. Oni są strasznie cięci na multikonta itp. Rozmawiałem raz z miłą panią z pl supportu i niestety. Zostaje Ci neteller jednak uważam, że nie dorasta on do pięt mb. Co więcej problem z weryfikacją u nich jest ogromny. Z mb korzystałem blisko 5 lat i nigdy żadnych problemów aż do pewnego czasu gdy zachciało się pożyczek i wymian z innymi użytkownikami.
 
A 511

amigo007

Użytkownik
Dołączył
Marzec 14, 2011
Posty
2204
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Polska
No ale przecież pożyczki i wymiany od innych użytkowników moneybookers nie są chyba zabronione. Siami zakładałeś wiele kont moneybookers?
 
cassapian 108

cassapian

Użytkownik
Dołączył
Październik 4, 2010
Posty
433
Reaction score
0
Punkty
0
co do otrzymywania środków od innych osób za pośrednictwem mb to ja również je dostawałem i musiałem tylko przejść dodatkowe weryfikacje po pewnym czasie
multikont na szczęście nie miałem, bo nie widziałem takiej potrzeby
 
P 0

pierwszepietro

Użytkownik
Dołączył
Listopad 2, 2011
Posty
1
Reaction score
0
Punkty
0
Pomozcie!!!!!!!!!!!!
Witam
prosze was o pomoc!!!
otrzymalam z betclicka na konto w moneybookers okolo 10.000
nie wiedzialam, ze beda takie problemy!!!!
zablkokowali mi konto
wyslalam im juz 20 maili i nic
nawet mi nie odpisali na jednego;(
zalamka totalna
nie wiem co robic
czy juz nie otrzymam tej kasy??
tragedia
pomozcie mi prosze
 
777 28

777

Użytkownik
Dołączył
Czerwiec 14, 2011
Posty
119
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
---
Przekroczyłes zapewne limit transakcji na MB. Musisz wysłac im skan dowodu i potwierdzić adres domowy aby zwiekszyć limit. O kase się nie martw - jak wszystko potwierdzisz bedziesz mógł z niej spokojnie korzystać.
 
simons 646

simons

Forum VIP
Dołączył
Kwiecień 13, 2007
Posty
2703
Reaction score
0
Punkty
0
wyslalam im juz 20 maili i nic
nawet mi nie odpisali na jednego;(
O ile dobrze pamiętam gdy wysyłasz maila, ląduje on ostatni w kolejce. Za każdym razem gdy wyślesz ponownie, to Twoja wiadomość znów trafia na koniec, więc im więcej wysyłasz tym później dostaniesz odpowiedź. Najlepiej, jeżeli chodzi o uzyskanie odpowiedzi, wyślij raz i czekaj.
EDIT:
Zwiększenie limitu na transakcje można na wiele sposobów - potwierdzeni tożsamości, konta bankowego, adresu itp.
Kasa nie zginie, ale potwierdzenie jest czasochłonne
 
P 0

pepe123

Użytkownik
Dołączył
Grudzień 5, 2011
Posty
2
Reaction score
0
Punkty
0
Witam.Moja sprawa wyglada tak.Zalozylem jakis czas temu konto Mooneybookers na swoje normalne prawdziwe dane.Gdy przekroczylem limit zalozylem drugie konto na takie same dane tylko inne imie :? Chcialem skasowac te konto z lewym imieniem.Jak myslicie bedzie duzy problem?Zablokuja mi tez te prawdziwe?Nawet gdy zablokuja i wysle weryfikacje danych skan dowodu i paszportu odblokuja mi to prawdziwe?Mial juz ktos podobny problem.Z gory dzieki za odp
 
N 6

noname88xd

Użytkownik
Dołączył
Listopad 12, 2010
Posty
52
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
proland
ma ktos jakis adres e-mail gdzie mozna sie skontaktowac ? zablokowalem sobie konto a przywracajac haslo mam wbity stary numer telefonu i jestem w czarnej dupie ???? dzieki za odp
 
easy 3,1K

easy

Forum VIP
Dołączył
Lipiec 31, 2007
Posty
1829
Reaction score
0
Punkty
0
Dlugo czekaliscie na weryfikacje dokumentu tozsamosci ???? ?
e/ po ponad 4 dniach zweryfikowali ;)
 
kendyssob 0

kendyssob

Użytkownik
Dołączył
Grudzień 14, 2011
Posty
25
Reaction score
0
Punkty
0
Mam pytanie czy przed wypłatą z moneybookers na swoje konto bankowe trzeba wyslac im skan dowodu ?
Czy nie trzeba adres mam juz zweryfikowany.
Czekam na odp pozdrawiam
 
adrianzz 146

adrianzz

Użytkownik
Dołączył
Wrzesień 8, 2011
Posty
765
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Gdansk obecnie
Niegdy nie korzystałem z MB, ale za czasów szkolnych założyłem tam konto (ok. 2004 roku). Zapomniałem o tym koncie i jakieś 2 lata temu założyłem nowe, ale też z niego nie korzystalem. Teraz chciałbym zacząć korzystać z MB i mam pytanie. Czy wystarczy prośba o zamknięcie starego konta i weryfikacja tego nowszego czy mogę mieć w przyszłości problemy z tego powodu? Nie chciałbym żeby się okazało że zamkną mi konto z tego powodu jeszcze najlepiej jak będę miał na nim kasę. Jak ktoś miał podobny problem to proszę o podpowiedź/pomoc...
 
ramzesa 12,8K

ramzesa

Forum VIP
Dołączył
Styczeń 10, 2009
Posty
3637
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Plock
Niegdy nie korzystałem z MB, ale za czasów szkolnych założyłem tam konto (ok. 2004 roku). Zapomniałem o tym koncie i jakieś 2 lata temu założyłem nowe, ale też z niego nie korzystalem. Teraz chciałbym zacząć korzystać z MB i mam pytanie. Czy wystarczy prośba o zamknięcie starego konta i weryfikacja tego nowszego czy mogę mieć w przyszłości problemy z tego powodu? Nie chciałbym żeby się okazało że zamkną mi konto z tego powodu jeszcze najlepiej jak będę miał na nim kasę. Jak ktoś miał podobny problem to proszę o podpowiedź/pomoc...
W regulaminie masz jasno napisane, że możesz posiadać tylko jedno konto, lepiej z nimi zagadaj i przedstaw sytuację. Powiedz, że zapomniałeś o tamtym koncie i czekaj na to co odpiszą.
Dlugo czekaliscie na weryfikacje dokumentu tozsamosci ???? ?
22 godziny i 14 minut

Ramzesa czytałem regulamin i dlatego właśnie pytam. W informacji do prośby o zamknięcie starego konta opisałem sytuacje i mam nadzieję że rozpatrzą wszystko pozytywnie...
daj potem cynk jak Ci to rozpatrzą
 
adrianzz 146

adrianzz

Użytkownik
Dołączył
Wrzesień 8, 2011
Posty
765
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Gdansk obecnie
Ramzesa czytałem regulamin i dlatego właśnie pytam. W informacji do prośby o zamknięcie starego konta opisałem sytuacje i mam nadzieję że rozpatrzą wszystko pozytywnie...
 
U 0

usiu18

Użytkownik
Dołączył
Marzec 6, 2008
Posty
129
Reaction score
0
Punkty
0
Witam , chciałem zlecić wypłate ,poproszono mnie o weryfikacje konta za pomoca listu który wysłali 9 miesiecy temu! Gdzie do ch**a znajde ten list po prawie roku od niby otrzymania, przeciez kiedys weryfikowałem juz tam konto! Czy jest inna możliwość weryfikacji adresu?
 
przemoevil 283

przemoevil

Użytkownik
Dołączył
Czerwiec 9, 2008
Posty
844
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
z piekla
Witam , chciałem zlecić wypłate ,poproszono mnie o weryfikacje konta za pomoca listu który wysłali 9 miesiecy temu! Gdzie do ch**a znajde ten list po prawie roku od niby otrzymania, przeciez kiedys weryfikowałem juz tam konto! Czy jest inna możliwość weryfikacji adresu?

jest inna możliowść.
Piszesz do nich w sprawie tego listu oraz że go nie otrzymałeś.
I poprosisz o weryfikację konta na podstawie skanów dowodu osobistego i tak zrobisz. Czyli wysyłasz im skany i konto zweryfikowane.
nie przejmuj się listem ja czekam na niego trzy lata.. ????
 
piatddz 743

piatddz

Użytkownik
Dołączył
Wrzesień 22, 2007
Posty
772
Reaction score
0
Punkty
0
Account holder: Moneybookers Ltd
Bank: Bank Pekao SA
City/Town: Warszawa
Account number: 06124059181111000049121005
Sort / Bank Code: 12405918
SWIFT: PKOPPLPWXXX
Account currency: PLN
Reference: 181953 Your user ID - MUST BE PROVIDED!

Karzą mi wplacic przez przelew bankowy aby odblokowac konto na takie dane. Jak wysylam przelew nie mam takich rzeczy do wpisania jak sort czy SWIFT. Ponadto musze podac jakis adres a tu jest napisane tylko Warszawa czy rubryka miasto. Nie mam zielonego pojecia jak mam im wyslac te pieniadze ktos moze pomoc?
 
josef39 1,3K

josef39

Użytkownik
Dołączył
Listopad 7, 2011
Posty
1247
Reaction score
0
Punkty
0
Robisz przelew krajowy więc te kody nie są Ci potrzebne.Po wpisaniu nazwy banku,miasta i nr. konta adres powinien się uzupełnić sam.Najważniejsze to w tytule przelewu:Twój &quot;user ID&quot;.
 
waska 122

waska

Użytkownik
Dołączył
Październik 31, 2011
Posty
220
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Torun
Witam mam mały problem z moneybookers. Takowych nigdy nie miałem , wiec teraz sam jestem zdziwiony co sie wogole stało. Miałem na koncie 20zł , dziś otrzymałem kolejne 10zł lecz w saldzie i w dostepnych środkach widnieje kwota 0zł . Jeśli chodzi o limity to mam coś takiego:
Całkowity limit transakcji [?] 69594.60 PLN / ostatnie 90 dni Pozostałych 65047.25 PLN Limit depozytu na karcie kredytowej 0.00 PLN / ostatnie 60 dni Pozostałych 0.00 PLN Twój limit dla każdej transakcji [?] 40938.00 PLN

Wiec jak widac konto powinno być ok , limit transakcji mam bardzo duży , lecz jak juz pisałem na koncie widnieje kwota 0zł. w wyciągu mam ostanie wpłaty które powinny byc na koncie i żadnej wypłaty ani pobranej opłaty. Nie wiem co sie dzieje czy mi konto zablokowali czy moze maja jakies problemy , napisalem email lecz wiadomo bedzie trzeba poczekać pare dni, posiadam jedno konto wszystko dotychczas robilem uczciwie , wiec nie wiem o co im chodzi prosze o wasze opinie
kontaktu telefonicznego tez nie maja , niby jest podany ale wogole nie mozna nawiazac połączenia
Właśnie dzwoniłem i rozmawialem z supportem i okazuje sie ze klientom korzystajacym z karty debetowej mb policzono podwójnie transakcje i teraz jest niby to wszystko odkręcane.
Wszystko juz jest ok post do usuniecia