>>> Odbierz prawdziwy ZAKŁAD BEZ RYZYKA! <<<<

Moneybookers - Skrill - weryfikacja konta

josek90 243

josek90

Użytkownik
Dołączył
Marzec 20, 2011
Posty
303
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Lbn
witam, mam nastepujacy problem korzystalem ze skrill w 2013 roku wtedy mialem starego maila.. aktualnie wygralem pare groszu u pewnego buka wplacalem przez przelewy24 i wyplate moge zrobic tylko na skrill tak mi napisali.. tylko ze konto w tym buku i ogolnie mam juz na nowego maila.. na skrillu konto w 2013 zostalo zamrozone bo chcieli jakas weryfikacje tylko ze wtedy przestalem obstawiac i mialem przerwe i nie robilem tej weryfikacji.. czy jest szansa aby skrill odpalil mi ponownie moje konto tylko na nowego maila?? prosze o jakies rady.

Zamknij poprzednie konto, zaloz na te same swoje dane tylko z innym mailem. Problem powinien byc rozwiazany.
 
S 0

sigii

Użytkownik
Dołączył
Kwiecień 4, 2007
Posty
6
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Bialystok
ponawiam pytanie. dziś napisali mi, że zablokowali konto definitywnie czy da się z tym coś zrobić? wpłaciłem kase od nich do bet365 i teraz buk może mi wypłacić tylko na skrill.
POMOCY
 
ramzesa 12,8K

ramzesa

Forum VIP
Dołączył
Styczeń 10, 2009
Posty
3637
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Plock
ponawiam pytanie. dziś napisali mi, że zablokowali konto definitywnie czy da się z tym coś zrobić? wpłaciłem kase od nich do bet365 i teraz buk może mi wypłacić tylko na skrill.
POMOCY

Idź do tego notariusza, zapłać i wyślij im skany. Takie potwierdzenie może przyda Ci się w przyszłości.

Jeśli chcesz wypłacić z bet365 to wpłać tam przez przelewy24 i później wypłacisz sobie na konto.
 
B 0

brx1983

Użytkownik
Dołączył
Marzec 22, 2015
Posty
8
Reaction score
0
Punkty
0
Ma ktos z Was rowniez problem z weryfikacja ? od 2 tygodniu moje zgloszenie z weryfikacja &quot;wisi&quot; jako nowe, kolejne maila pozostaja bez odpowiedzi. Zero kontaktu ze skrillem ... konto naladowane hajsem a nie mozna nigdzie tych pieniazkow ulokowac
 
baron1988 266

baron1988

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 17, 2009
Posty
295
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Barcelona
Ma ktos z Was rowniez problem z weryfikacja ? od 2 tygodniu moje zgloszenie z weryfikacja &quot;wisi&quot; jako nowe, kolejne maila pozostaja bez odpowiedzi. Zero kontaktu ze skrillem ... konto naladowane hajsem a nie mozna nigdzie tych pieniazkow ulokowac

Probuj na te adresy :
merchantservices@skrill.com
help@skrill.com
[email protected]
verification@skrill.com
security@skrill.com

Albo poprzez formularz kontaktowy logując się na swoje konto w Skrill.
Polecam rozmowę telefoniczną z supportem po polsku, zweryfikowali mi dokumenty po 3 minutach ????
 
K 0

karolek934

Użytkownik
Dołączył
Grudzień 6, 2014
Posty
7
Reaction score
0
Punkty
0
Ja wysyłałem do nich weryfikacyjne dokumenty w ubiegły wtorek, minął tydzień i nic... ????
 
benek_27 4,5K

benek_27

Forum VIP
Dołączył
Listopad 14, 2005
Posty
6788
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Wroclaw
Ja wysyłałem do nich weryfikacyjne dokumenty w ubiegły wtorek, minął tydzień i nic... ????

Skrill obecnie przechodzi małe zmiany. Ponadto u nich to norma. Cierpliwość to podstawa, szczególnie od kilku lat. Zatem jeszcze spokojnie zaczekaj. Jeśli np. do końca tygodnia nic nie przyjdzie, ponownie napisz do ich suportu.
 
T 50

tomex11

Użytkownik
Dołączył
Lipiec 10, 2007
Posty
830
Reaction score
0
Punkty
0
wyślij jeszcze raz bo coś za długo, ostatnio odpowiadali w 1-2 dni robocze i weryfikowali też szybko z tego co wiem
 
R 86

ruggiero

Użytkownik
Dołączył
Lipiec 3, 2007
Posty
231
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Walbrzych
na jeden adres dowomoy moga byc 2 konta skrill, np moje w pełni zweryfikowane od kilku lat, i teraz tato chce sobie zalozyc moze bez problemu ??
 
L 6

loder2222

Użytkownik
Dołączył
Październik 1, 2011
Posty
62
Reaction score
0
Punkty
0
nie rozumiem czemu mam zmieniać maila, mam specjalnie tworzyć tylko po to żeby skrill był zadowolony. Lubię mieć w jednym miejscu większość a nie skakanie z maila na mail ... Kto tam dyktuje warunki ????
 
L 6

loder2222

Użytkownik
Dołączył
Październik 1, 2011
Posty
62
Reaction score
0
Punkty
0
o tak w zgłoszeniach piszę że zamknięte i rozwiązane bez żadnego powiadomienia a jak ograniczone konto było tak jest. Tak porządne firmy nie postępują
 
J 159

jonaszdt

Użytkownik
Dołączył
Marzec 18, 2014
Posty
196
Reaction score
0
Punkty
0
Znajomy dostał taką informację od skrilla, dodam że konto było w pełni zweryfikowane.
Miał ktoś tak kiedyś? Zna powód?
Bezpieczeństwo płatności naszych klientów zawsze jest dla nas priorytetem. Zanim dokona Pan/Pani jakichkolwiek płatności, my musimy potwierdzić Pańskie nazwisko i adres. W tym celu prosimy wysłać nam, jak następuje:
* kolorową, obustronną kopię (zeskanowanego lub sfotografowanego) ważnego, oficjalnego dokumentu tożsamości. Rodzaje dokumentów, które akceptujemy to dowód osobisty, prawo jazdy lub paszport;
* kopię dokumentu poświadczającego Pańskie nazwisko i adres. Może on być również zeskanowany lub sfotografowany z dokumentu wydanym w ciągu ostatnich trzech miesięcy i potwierdzającym Pańskie nazwisko i adres. Może to być, na przykład, rachunek za opłacone usługi komunalne lub wyciąg z banku.
Przypominamy, że dokumenty zawierające informację o posiadaczu karty nie będą akceptowane ze względu na niezgodność z wymaganiami PCI DSS * (Payment Card Industry Data Security Standard).
Aby wysłać nam swoje dokumenty, prosimy o odpowiedź na tę wiadomość.
Prosimy wziąć pod uwagę, że jeżeli nie otrzymamy odpowiedzi w ciągu 48h, Pana/Pani sprawa zostanie zamknięta.
 
sylwek2012 1K

sylwek2012

Użytkownik
Dołączył
Grudzień 11, 2007
Posty
1652
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Jastrzebie Zdrój
Znajomy dostał taką informację od skrilla, dodam że konto było w pełni zweryfikowane.
Miał ktoś tak kiedyś? Zna powód?

Rutynowa weryfikacja raz na jakiś czas ponownie ją przeprowadzają bez powodu chociaż robią to żadko a jak już miał konto zweryfikowane to najczęstszą przyczyną ponownej weryfikacji są dziwne przepływy finansowe m.in częste przelewy do innych użytkowników a jak jeszcze do niezweryfikowanych to powtórna weryfikacja nie unikniona. Bezpieczeństwo u nich jest na dość niskim poziomie ale kompletnymi idiotami też nie są.
 
E 293

emarco

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 6, 2010
Posty
287
Reaction score
0
Punkty
0
Potwierdzam po kontakcie na Twitter konto zweryfikowane po kilku godzinach
U mnie to samo. Proste pytanie, przy emailu zlewanie, a pocisk na twitter to reakcja od razu... hipokryci...
 
I 365

iczasopisma

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 29, 2013
Posty
378
Reaction score
0
Punkty
0
Czołem! Mam pytanie do znających kwestię przepływu danych na linii: buki - skrill. Jakiś czas temu założyłem konto u jednego buka, normalnie na siebie, więc weryfikacja nie jest żadnym problemem, mogę im nawet fotę dowodu trzymanego w zębach posłać ;p Gorzej, że zasiliłem konto ze skrilla nie zarejestrowanego na mnie. Przypadek, no i moja głupota, nie pomyślałem o tym. Wystarczyło przecież przelać kasę ze skrilla kumpla na mój, wpłacić ze swojego i byłoby po sprawie. Ale oczywiście za chwilę zaczynał się mecz i szkoda było czasu. Trochę minęło, więcej nie wpłacałem, teraz dopiero chciałem zrobić pierwszą wypłatę i przy opcji &quot;wypłać na skrill&quot; znalazłem zdanie &quot;Potwierdzimy Twoje dane w Skrill&quot;.
Czy buk dostaje informację do kogo należało konto skrill, z którego wpłacono depozyt? Czy w ogóle ma do naszych nazwisk w skrillu dostęp i robi jakieś weryfikacje w ten sposób? Bo generalnie tam widoczny jest chyba tylko adres e-mail.
Nie wiem jak to działa i trochę się boję, żeby nie wrzucili mnie do jednego worka z jakimiś łowcami bonusów i nie zabrali tego, co się udało ugrać przez ten czas :/
 
baron1988 266

baron1988

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 17, 2009
Posty
295
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Barcelona
Część firm żąda do weryfikacji zrzut ekranu z danymi personalnymi zarejestrowanej osoby w Skrill (okno ustawienia/dane osobowe wraz z paskiem URL).
 
P 0

pancerz21

Użytkownik
Dołączył
Wrzesień 6, 2013
Posty
26
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Bydgoszcz
witam, mam problem z rejestracją na skrillu. Mianowicie w miejscu gdzie wpisuje imie wyskakuje mi ze jest ono nie prawidłowe tzn. Łukasz , zmienilem bez polskich znaków i niby jest ok , mam nadzieje ze przy weryfikacji nie bedzie z tym problemu, ale kolejny problem mam z wpisaniem kodu pocztoweo wpisuje taki jaki mam a tam wyskakuje ze błąd, jak powinienem wpisac?