>>> Odbierz prawdziwy ZAKŁAD BEZ RYZYKA! <<<<

Centrebet

L 0

lukkucz

Użytkownik
Dołączył
Grudzień 5, 2009
Posty
1
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Rybnik
witam wszystkich
Mam taki problem z tymi .... ;) Otóż zalożylem konto, wplacilem 50zl i do dziś nie dostalem obiecanego bonusu. Ale to dopiero początek. Zacząłem do nich pisac maile ale zero odzewu !!! Ale mniejsza o to. Za wplacone 50zl wygrałem 450zł. Chcialem sie zalogowac u mojej kobiety z kompa ale pomylilem hasla i mi zablokowali konto!!! Help ! Pisze do nich i nic. Kto mi moze pomóc ?
 
vader 2,5K

vader

Forum VIP
Dołączył
Maj 9, 2007
Posty
5376
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Galante peFFki
witam wszystkich
Mam taki problem z tymi .... ;) Otóż zalożylem konto, wplacilem 50zl i do dziś nie dostalem obiecanego bonusu. Ale to dopiero początek. Zacząłem do nich pisac maile ale zero odzewu !!! Ale mniejsza o to. Za wplacone 50zl wygrałem 450zł. Chcialem sie zalogowac u mojej kobiety z kompa ale pomylilem hasla i mi zablokowali konto!!! Help ! Pisze do nich i nic. Kto mi moze pomóc ?
Witam,
Nie wiem kiedy wpłacałeś aby otrzymać bonus. Ale promocja dla taka już jest dawno nieaktualna.
Generalnie bukmacher jest teraz coraz gorszy jeśli chodzi o support itd.
Nie wiem na jaki mail pisałeś.
Ale poniżej masz kontakt do nich.
http://centrebet.com/cust?action=GoAdmin&amp;content=Help
http://forum.bukmacherskie.com/f142/wasze-opinie-o-centrebet-24674.html#post1104600
 
rex 144

rex

Użytkownik
Dołączył
Grudzień 13, 2007
Posty
154
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Radom
Jeśli wpłaciłem kase z MB na Centrebet, wygrałem co nie co, to da sie kasę wypłacić już nie na MB jak podczas wpłaty tylko inną drogą np. na konto bankowe czy Netteler? Czyli wpłaciłem z MB -&gt; a chcę wypłacić na Nettelera lub konto bankowe (chociaż nigdy nie wpłacałem do nich kasy przez Netteler i konto bankowe).
Druga sprawa, ja nie posiadam konta bankowego bo nie pracuje i czy mogę kase z Centrebet przelać na konto bankowe innej osoby? Czy muszę mieć własne, osobiste?
 
vde 119

vde

Użytkownik
Dołączył
Grudzień 27, 2007
Posty
579
Reaction score
0
Punkty
0
Jeśli wpłaciłem kase z MB na Centrebet, wygrałem co nie co, to da sie kasę wypłacić już nie na MB jak podczas wpłaty tylko inną drogą np. na konto bankowe czy Netteler? Czyli wpłaciłem z MB -&gt; a chcę wypłacić na Nettelera lub konto bankowe (chociaż nigdy nie wpłacałem do nich kasy przez Netteler i konto bankowe).
Druga sprawa, ja nie posiadam konta bankowego bo nie pracuje i czy mogę kase z Centrebet przelać na konto bankowe innej osoby? Czy muszę mieć własne, osobiste?

Co prawda Centrebet nie robi jakiś problemów ale wątpie że wypłacisz na coś z czego tam wogóle nie wpłacałeś...

Nie pracujesz więc nie masz konta---&gt; a co jedno ma do drugiego ? Zawsze istnieją darmowe konta...
 
dancevic 179

dancevic

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 28, 2009
Posty
150
Reaction score
0
Punkty
0
nie wiecie ile wypłat w miesiącu jest darmowych czy tylko jedna?
 
R 0

rebmar

Użytkownik
Dołączył
Maj 14, 2007
Posty
225
Reaction score
0
Punkty
0
witam mam pytanie do was Na jaki Email wysyłaliście dokumenty do potwierdzenia danych i czy mogę wysłać tylko dowód czy jeszcze jakiś dokument trzeba czekam na odp ????
 
vader 2,5K

vader

Forum VIP
Dołączył
Maj 9, 2007
Posty
5376
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Galante peFFki
witam mam pytanie do was Na jaki Email wysyłaliście dokumenty do potwierdzenia danych i czy mogę wysłać tylko dowód czy jeszcze jakiś dokument trzeba czekam na odp ????
Kiedyś mieli polski support. Teraz już tylko obsługa w języku angielskim.
Sam skan dowodu wystarczy: [email protected]
Konieczne jest weryfikowanie pełnoletniości graczy ponieważ tego wymaga prawo w Australii. A oni mają licencje australijską. Więc nawet jeśli nie bierze się żadnego bonusu to konieczne jest weryfikowanie danych.
 
R 0

rebmar

Użytkownik
Dołączył
Maj 14, 2007
Posty
225
Reaction score
0
Punkty
0
Mam pytanie co w tym emailu mam napisać niby ? jak wysyłam ten skan dokumentów ?
 
vader 2,5K

vader

Forum VIP
Dołączył
Maj 9, 2007
Posty
5376
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Galante peFFki
Nie pamiętam dokładnie. Ale jak wydaje mi się, że co najmniej login Twój. Nie zaszkodzi też napisać swoich danych.
 
R 0

rebmar

Użytkownik
Dołączył
Maj 14, 2007
Posty
225
Reaction score
0
Punkty
0
a oni mi jakieś potwierdzenie wyślą ze wszystko ok ? bo udało mi się sporo ugrać a jak narazie z dokumentów mam aby dowód i książeczke wojskową
 
vader 2,5K

vader

Forum VIP
Dołączył
Maj 9, 2007
Posty
5376
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Galante peFFki
Kiedyś przysyłali maila, że dziękują Ci za weryfikację i dawali free bet. Chyba 10 zł.
Ale od pół roku temu czy nawet roku wiele zmieniło się w tym buku na gorsze. Mieli polski support. Zrezygnowali.
Kiedyś przychodziło. Jak jest teraz to nie wiem.
O kasę raczej możesz być spokojny. Chyba, że masz coś na &quot;sumieniu&quot;.
 
R 0

rebmar

Użytkownik
Dołączył
Maj 14, 2007
Posty
225
Reaction score
0
Punkty
0
mam pytanie ile się czeka na to potwierdzenie danych ?
 
vader 2,5K

vader

Forum VIP
Dołączył
Maj 9, 2007
Posty
5376
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Galante peFFki
Kiedyś było to 1-2 dni robocze (przy istnieniu polskiego supportu). Bywało też do tygodnia później.
Teraz trudno mi powiedzieć... chyba mało kto decyduje się na zakładanie w tym buku konta. Jego atrakcyjność drastycznie spadła dla Polaków.
Poza tym to jeden z nielicznych buków, który najpierw uruchamia support/obsługę klientów po polsku a później wycofuje się z tego. Można uznać, że Polska stała się dla nich mało atrakcyjnym... A to raczej błąd i to duży...
 
R 0

rebmar

Użytkownik
Dołączył
Maj 14, 2007
Posty
225
Reaction score
0
Punkty
0
Hello Łukasz,
Thank you for your email.
We have verified your identification. If you previously had a settlement
waiting to be processed, you may need to request this again.
If you have any queries please do not hesitate to contact us.
Kind regards,
Julie
Centrebet
Contact Details:
PO Box 1462
Alice Springs NT 0871
Australia
Tel + 61 8 8955 5800
Fax + 61 8 8955 5750
Email: [email protected] (Please scan and send attachment as .bmp,
.jpg,.doc files only)
wszystko ok jest czy coś nie tak bo już nie wiem
 
vader 2,5K

vader

Forum VIP
Dołączył
Maj 9, 2007
Posty
5376
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Galante peFFki
Wynika z tego, że jest już ok. Jak zlecałeś wypłatę to zerknij czy czasami nie anulowali jej jako, że nie miałeś zweryfikowanego konta.
Tak przy okazji przypomniało mi się, że skany wysyła się na mail: [email protected]
I nie można nic zamazywać. Skan dwustronny bez zamazywania czegokolwiek.
 
R 0

rebmar

Użytkownik
Dołączył
Maj 14, 2007
Posty
225
Reaction score
0
Punkty
0
Ale tu nie pisze żebym jeszcze raz się z nimi skontaktował ? i wysłał im dokument ?
 
vader 2,5K

vader

Forum VIP
Dołączył
Maj 9, 2007
Posty
5376
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Galante peFFki
Nie.
We have verified your identification.

To zdanie oznacza, że Twoje dane zostały zweryfikowane.
If you have any queries please do not hesitate to contact us.

A tutaj napisali, że jak masz jeszcze jakieś pytania to możesz się z nimi skontaktować.
 
R 0

rebmar

Użytkownik
Dołączył
Maj 14, 2007
Posty
225
Reaction score
0
Punkty
0
Vader dzięki za wszystko jesteś jedyną konkretną osobą tu jak miałem problem odpowiedz zawsze bardzo szybko dziękuje ???? masz ✅
 
L 0

loginjanek

Użytkownik
Dołączył
Luty 21, 2010
Posty
5
Reaction score
0
Punkty
0
Stworzyłem tam konto bo myslałem że da sie wpłacić przez PaySafeCard ale nie widze takiej opcji? Jak to jest? I czy można wpłacać z konta bankowego o innych danych niż konto u tegoż buka? PROSZĘ O SZYBKĄ ODPOWIEDZ.