>>> Odbierz prawdziwy ZAKŁAD BEZ RYZYKA! <<<<

bwin- problemy z wypłatą

9 0

90roza90

Użytkownik
Dołączył
Wrzesień 15, 2010
Posty
2
Reaction score
0
Punkty
0
Witam. Dnia 13.09.2010 dałem dyspozycje wypłaty pieniędzy. Przed wypłatą na stronie bwin dokonałem uploadu paszportu (wysłałem tylko tą stronę ze zdjęciem i z danymi, prościej pewnie było by skopiować dowód osobisty bądz prawko ale niedawno zostałem okradziony i tylko mam paszport) Chwilę po dokonaniu dyspozycji dostałem takiego maila od bwin:
&quot;Niniejszym potwierdzamy Twoje wystąpienie o wypłatę z 2010-09-13.
W przypadku pierwszej wypłaty należy przedstawić zeskanowane kopie oficjalnego dowodu tożsamości w celu zapewnienia najwyższych norm bezpieczeństwa. Dokument można zamieścić w serwisie klikając link „Wykonaj upload&quot;, który znajduje się w prawym górnym rogu sekcji &quot;Wypłaty&quot; lub wysłać do nas faksem na numer +43-1-5856044-18. Jeśli chcesz dokonać uploadu, wielkość dokumentu nie może przekroczyć 5 MB. Możliwe formaty dokumentu: jpg, jpeg, jpe, gif, bmp, tif, tiff, png. W przypadku przesłania dokumentu faksem, prosimy dopisać swoją nazwę użytkownika. Więcej informacji na temat powodów, dla których wymagamy kopii dowodu tożsamości znajdziesz w obowiązujących u nas Ogólnych warunkach handlowych. Wypłata zostanie zrealizowana w jak najszybszym trybie po otrzymaniu wymaganych dokumentów. Dziękujemy za zrozumienie i z góry przepraszamy za wynikające niedogodności. Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania.
Jeśli już dokonałeś uploadu kopii dowodu, prosimy o zignorowanie nieniejszego e-maila.
Prosimy nie odpowiadać na ten adres e-mailowy. W przypadku dalszych pytań, prosimy o nawiązanie kontaktu z Działem obsługi klienta z naszej strony kontaktowej.&quot;

Więc zignorowałem ten mail ponieważ zrobiłem upload, Jednak dziś czyli po tygodniu czekania dostałem ten mail:


&quot;Kontaktujemy się z Tobą w związku z Twoją prośbą wypłaty kwoty PLN XXX,XX z dnia 2010-09-13.
Niestety jeszcze nie otrzymaliśmy odpowiedzi na nasze zawiadomienie z dnia 2010-09-13 i dlatego prosimy o ponowne sprawdzenie swojej skrzynki.
Jeśli w ciągu kolejnych 7 dni nie otrzymamy kopii Twojego dokumentu, zastrzegamy sobie prawo do anulowania Twojej prośby. Dokonamy zwrotu przez Ciebie zażądanej kwoty na Twoje konto z zakładami.
Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania w tej sprawie.

Prosimy nie odpowiadać na ten adres e-mailowy. W przypadku dalszych pytań, prosimy o nawiązanie kontaktu z Działem obsługi klienta z naszej strony kontaktowej.&quot;

Więc co może być nie tak? Od razu teraz ponownie dokonałem uploadu dokumentu przez stronę bwin. Nie wyskoczył żaden błąd, wszystko było zrobione poprawnie (tak jak poprzednio) Co mam teraz robić? Miał ktoś podobną sytuację?
 
sylar 87

sylar

Użytkownik
Dołączył
Wrzesień 3, 2009
Posty
818
Reaction score
0
Punkty
0
Dokument, to nie tylko strona ze zdjęciem, musisz dodać także 2 stronę... jeśli nie potrafisz połączyć dokumentu (2 stron) na paincie to wyślij im mailem 2 zdjęcia (przód i tył) i nie powinno być problemu, a jeśli zostałeś okradziony tak jak mówisz i nie masz zdjęć, to wyślij im skan paszportu i wyjaśnij sytuację oraz zapytaj czy czegoś jeszcze potrzebują, np jakiegoś rachunku... żadna filozofia, ty miły dla nich oni mili dla Ciebie, nigdy z Nimi problemu nie miałem, dobrze że Cię tak informują bo inny buk miałby to w tyłku :p
 
jkula 2

jkula

Użytkownik
Dołączył
Sierpień 24, 2007
Posty
118
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Swidnik
Ponad to po dokonaniu uploadu za pośrednictwem strony w ciągu 48h przychodzi zazwyczaj e-mail z działu finansowego z potwierdzeniem zweryfikowania dokumentów. Tak było przynajmniej w moim przypadku, zatem jeśli nie otrzymałeś takowego twój upload mógł nie dojść.
 
sylar 87

sylar

Użytkownik
Dołączył
Wrzesień 3, 2009
Posty
818
Reaction score
0
Punkty
0
Wyślij te dokumentu po prostu mailem: support.pl@bwin.com