Witam. Dnia 13.09.2010 dałem dyspozycje wypłaty pieniędzy. Przed wypłatą na stronie bwin dokonałem uploadu paszportu (wysłałem tylko tą stronę ze zdjęciem i z danymi, prościej pewnie było by skopiować dowód osobisty bądz prawko ale niedawno zostałem okradziony i tylko mam paszport) Chwilę po dokonaniu dyspozycji dostałem takiego maila od bwin:
"Niniejszym potwierdzamy Twoje wystąpienie o wypłatę z 2010-09-13.
W przypadku pierwszej wypłaty należy przedstawić zeskanowane kopie oficjalnego dowodu tożsamości w celu zapewnienia najwyższych norm bezpieczeństwa. Dokument można zamieścić w serwisie klikając link „Wykonaj upload", który znajduje się w prawym górnym rogu sekcji "Wypłaty" lub wysłać do nas faksem na numer +43-1-5856044-18. Jeśli chcesz dokonać uploadu, wielkość dokumentu nie może przekroczyć 5 MB. Możliwe formaty dokumentu: jpg, jpeg, jpe, gif, bmp, tif, tiff, png. W przypadku przesłania dokumentu faksem, prosimy dopisać swoją nazwę użytkownika. Więcej informacji na temat powodów, dla których wymagamy kopii dowodu tożsamości znajdziesz w obowiązujących u nas Ogólnych warunkach handlowych. Wypłata zostanie zrealizowana w jak najszybszym trybie po otrzymaniu wymaganych dokumentów. Dziękujemy za zrozumienie i z góry przepraszamy za wynikające niedogodności. Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania.
Jeśli już dokonałeś uploadu kopii dowodu, prosimy o zignorowanie nieniejszego e-maila.
Prosimy nie odpowiadać na ten adres e-mailowy. W przypadku dalszych pytań, prosimy o nawiązanie kontaktu z Działem obsługi klienta z naszej strony kontaktowej."
Więc zignorowałem ten mail ponieważ zrobiłem upload, Jednak dziś czyli po tygodniu czekania dostałem ten mail:
"Kontaktujemy się z Tobą w związku z Twoją prośbą wypłaty kwoty PLN XXX,XX z dnia 2010-09-13.
Niestety jeszcze nie otrzymaliśmy odpowiedzi na nasze zawiadomienie z dnia 2010-09-13 i dlatego prosimy o ponowne sprawdzenie swojej skrzynki.
Jeśli w ciągu kolejnych 7 dni nie otrzymamy kopii Twojego dokumentu, zastrzegamy sobie prawo do anulowania Twojej prośby. Dokonamy zwrotu przez Ciebie zażądanej kwoty na Twoje konto z zakładami.
Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania w tej sprawie.
Prosimy nie odpowiadać na ten adres e-mailowy. W przypadku dalszych pytań, prosimy o nawiązanie kontaktu z Działem obsługi klienta z naszej strony kontaktowej."
Więc co może być nie tak? Od razu teraz ponownie dokonałem uploadu dokumentu przez stronę bwin. Nie wyskoczył żaden błąd, wszystko było zrobione poprawnie (tak jak poprzednio) Co mam teraz robić? Miał ktoś podobną sytuację?
"Niniejszym potwierdzamy Twoje wystąpienie o wypłatę z 2010-09-13.
W przypadku pierwszej wypłaty należy przedstawić zeskanowane kopie oficjalnego dowodu tożsamości w celu zapewnienia najwyższych norm bezpieczeństwa. Dokument można zamieścić w serwisie klikając link „Wykonaj upload", który znajduje się w prawym górnym rogu sekcji "Wypłaty" lub wysłać do nas faksem na numer +43-1-5856044-18. Jeśli chcesz dokonać uploadu, wielkość dokumentu nie może przekroczyć 5 MB. Możliwe formaty dokumentu: jpg, jpeg, jpe, gif, bmp, tif, tiff, png. W przypadku przesłania dokumentu faksem, prosimy dopisać swoją nazwę użytkownika. Więcej informacji na temat powodów, dla których wymagamy kopii dowodu tożsamości znajdziesz w obowiązujących u nas Ogólnych warunkach handlowych. Wypłata zostanie zrealizowana w jak najszybszym trybie po otrzymaniu wymaganych dokumentów. Dziękujemy za zrozumienie i z góry przepraszamy za wynikające niedogodności. Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania.
Jeśli już dokonałeś uploadu kopii dowodu, prosimy o zignorowanie nieniejszego e-maila.
Prosimy nie odpowiadać na ten adres e-mailowy. W przypadku dalszych pytań, prosimy o nawiązanie kontaktu z Działem obsługi klienta z naszej strony kontaktowej."
Więc zignorowałem ten mail ponieważ zrobiłem upload, Jednak dziś czyli po tygodniu czekania dostałem ten mail:
"Kontaktujemy się z Tobą w związku z Twoją prośbą wypłaty kwoty PLN XXX,XX z dnia 2010-09-13.
Niestety jeszcze nie otrzymaliśmy odpowiedzi na nasze zawiadomienie z dnia 2010-09-13 i dlatego prosimy o ponowne sprawdzenie swojej skrzynki.
Jeśli w ciągu kolejnych 7 dni nie otrzymamy kopii Twojego dokumentu, zastrzegamy sobie prawo do anulowania Twojej prośby. Dokonamy zwrotu przez Ciebie zażądanej kwoty na Twoje konto z zakładami.
Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania w tej sprawie.
Prosimy nie odpowiadać na ten adres e-mailowy. W przypadku dalszych pytań, prosimy o nawiązanie kontaktu z Działem obsługi klienta z naszej strony kontaktowej."
Więc co może być nie tak? Od razu teraz ponownie dokonałem uploadu dokumentu przez stronę bwin. Nie wyskoczył żaden błąd, wszystko było zrobione poprawnie (tak jak poprzednio) Co mam teraz robić? Miał ktoś podobną sytuację?