>>> Odbierz prawdziwy ZAKŁAD BEZ RYZYKA! <<<<

Blokada konta skrill

F 26

facepalm

Użytkownik
Dołączył
Maj 17, 2013
Posty
99
Reaction score
0
Punkty
0
Konto zweryfikowane mam już chyba od 3 lat. I 3 dni temu ukazało mi się takie info:


Na koncie zablokowane jest wykonywanie transakcji wychodzących oraz płatności kartą kredytową/debetową. W związku z tym Państwa transakcja nie może być zrealizowana. Aby rozpocząć procedurę odblokowania konta należy zmienić hasło i adres email konta Skrill w Profilu konta.

Więc zmieniłem hasło, dodałem nowego maila(ale po co to nie mam pojęcia) i wciąż ten sam komunikat. Mogę poprosić o jakiś kontakt z nimi bo pisałem na 1 mail i 0 odpowiedzi.
 
T 283

teilweise

Użytkownik
Dołączył
Wrzesień 21, 2012
Posty
201
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Warszawa
Czyli dzisiaj? Musisz się wstrzymać, bo czas na odpowiedź czynosi 3 dni robocze (czyli nie wlicza się weekendów). Adres e-mail jest standardowy ten co z strony.
Zawsze możesz do nich przedzwonić- mają polskiego konsultanta na etacie.
 
F 26

facepalm

Użytkownik
Dołączył
Maj 17, 2013
Posty
99
Reaction score
0
Punkty
0
No 3 dni temu napisałem, ok przedzwonie do nich w takim razie.
 
T 283

teilweise

Użytkownik
Dołączył
Wrzesień 21, 2012
Posty
201
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Warszawa
3 dni temu, to znaczy w piątek, a tak jak pisałem w weekend nie pracują, więc twoja odpowiedz powinna przyjść wtorek-środa.
 
josef39 1,3K

josef39

Użytkownik
Dołączył
Listopad 7, 2011
Posty
1247
Reaction score
0
Punkty
0
Konto zweryfikowane mam już chyba od 3 lat. I 3 dni temu ukazało mi się takie info:

Na koncie zablokowane jest wykonywanie transakcji wychodzących oraz płatności kartą kredytową/debetową. W związku z tym Państwa transakcja nie może być zrealizowana. Aby rozpocząć procedurę odblokowania konta należy zmienić hasło i adres email konta Skrill w Profilu konta.
Więc zmieniłem hasło, dodałem nowego maila(ale po co to nie mam pojęcia) i wciąż ten sam komunikat. Mogę poprosić o jakiś kontakt z nimi bo pisałem na 1 mail i 0 odpowiedzi.
To była na pewno strona Skrill? Zmiana hasła i maila jest co najmniej dziwna.
 
sylwek2012 1K

sylwek2012

Użytkownik
Dołączył
Grudzień 11, 2007
Posty
1652
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Jastrzebie Zdrój
Konto zweryfikowane mam już chyba od 3 lat. I 3 dni temu ukazało mi się takie info:

Na koncie zablokowane jest wykonywanie transakcji wychodzących oraz płatności kartą kredytową/debetową. W związku z tym Państwa transakcja nie może być zrealizowana. Aby rozpocząć procedurę odblokowania konta należy zmienić hasło i adres email konta Skrill w Profilu konta.
Więc zmieniłem hasło, dodałem nowego maila(ale po co to nie mam pojęcia) i wciąż ten sam komunikat. Mogę poprosić o jakiś kontakt z nimi bo pisałem na 1 mail i 0 odpowiedzi.

Najprawdopodobniej chcą jeszcze raz dokumenty. Jeżeli miałeś wszystko zweryfikowane wcześniej proponuje wysłac sam dowód, tak załatwisz to najszybciej.
 
josef39 1,3K

josef39

Użytkownik
Dołączył
Listopad 7, 2011
Posty
1247
Reaction score
0
Punkty
0
&quot;Chcielibyśmy poinformować, że konto jest czasu closur e za nie do przyjęcia nowych Skrill (Moneybookers) Warunki korzystania z konta i Polityka prywatności 31 lipca 2013.
To twoja ostatnia i ostatnie ostrzeżenie. Aby uniknąć konto zamknięcia, proszę poniższy link i potwierdzić swoje dane osobowe. Niezastosowanie się do tego aż 31 lipca 2013 będą rozpatrywane zaprzeczeniem naszych warunkach, a Twoje konto zostanie zamknięte na stałe.&quot;------&gt; a ja dostałem przed chwilą takie coś ; konto mam oczywiście aktywne.
 
uzytkownik-15140 306

uzytkownik-15140

Użytkownik
Dołączył
Luty 8, 2007
Posty
1207
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Lbn