Konto zweryfikowane mam już chyba od 3 lat. I 3 dni temu ukazało mi się takie info:
Na koncie zablokowane jest wykonywanie transakcji wychodzących oraz płatności kartą kredytową/debetową. W związku z tym Państwa transakcja nie może być zrealizowana. Aby rozpocząć procedurę odblokowania konta należy zmienić hasło i adres email konta Skrill w Profilu konta.
Więc zmieniłem hasło, dodałem nowego maila(ale po co to nie mam pojęcia) i wciąż ten sam komunikat. Mogę poprosić o jakiś kontakt z nimi bo pisałem na 1 mail i 0 odpowiedzi.
Na koncie zablokowane jest wykonywanie transakcji wychodzących oraz płatności kartą kredytową/debetową. W związku z tym Państwa transakcja nie może być zrealizowana. Aby rozpocząć procedurę odblokowania konta należy zmienić hasło i adres email konta Skrill w Profilu konta.
Więc zmieniłem hasło, dodałem nowego maila(ale po co to nie mam pojęcia) i wciąż ten sam komunikat. Mogę poprosić o jakiś kontakt z nimi bo pisałem na 1 mail i 0 odpowiedzi.