a kasy ciagle brak...
Dobrze ,że wstrzymałem się z wpłatą bo może być lipa.:?
a kasy ciagle brak...
Proszą o skan paszportu bo zdjęcie dowodu które wysłałeś było niewyraźne.Dear Marek,
Please note that we have received a copy of your picture ID + copy of your utility bill + copy of the Visa****5042 however this card is not registered in your account yet. Please be informed that we have to request for the copy of your passport since the document of your picture ID is kind of blurry and some inconsistencies were detected on it. Thank you very much for your understanding and cooperation in this matter.
Czy ktoś mi może powiedzieć co oni jeszcze chcą bo już powoli nerwicy dostaje. z góry dzięki.
Dear Arkadiusz,
Please note that we have received the copy of your picture ID and your utility bill. The documents came good and have been added to your account records.
Best regards,
Tak będą Was wałkować emailami ,że odechce Wam się nawet swojego depo:razz:...chociaż jakaś malutka nadzieja jest.
To bardzo dziwne , bo na LC marco8207 otrzymywał odpowiedź ,że jego kasa przelana na Netteler -a teraz ,że dokumenty złe itp , jeszcze troche i zechca żebyście osobiście do nich przyjechali i się im pokazali![]()
fatk,śmierdzi wałkiem na kilometr
Masz rację, ale nadzieja umiera ostatnia. Mnie zapewniają iż moje pieniądze są w dobrych rękach. Nie śmiem wątpić :razz:
Panowie ja już nie liczę, że coś z tego wypłacimy. Oszuści i matacze. Pojechałem im trochę i już nawet odpisać nie raczą. Koniec mojej przygody z TOPGAME!!!!????????????