>>> Odbierz prawdziwy ZAKŁAD BEZ RYZYKA! <<<<

Zablokowane konto w MoneyBookers!

cinek68 0

cinek68

Użytkownik
Dołączył
Maj 10, 2006
Posty
179
Reaction score
0
Punkty
0
Ten ich dział security pracuje w soboty?
Chciałem wpłacić do buka i spotkała mnie niespodzianka w postaci blokady wysyłania pieniędzy :/ A akurat weekend...
 
cinek68 0

cinek68

Użytkownik
Dołączył
Maj 10, 2006
Posty
179
Reaction score
0
Punkty
0
Czy orientuje się ktoś gdzie można zgłosić się ze &#39;skargą&#39; na MB?
 
L 20

lehane

Użytkownik
Dołączył
Czerwiec 3, 2008
Posty
76
Reaction score
0
Punkty
0
Problem już się rozwiązał, proszę o usunięcie wiadomości.
 
L 20

lehane

Użytkownik
Dołączył
Czerwiec 3, 2008
Posty
76
Reaction score
0
Punkty
0
Chciałem wypłacić sporą sumę z konta MB, ale wyskoczyły trzy opcje weryfikacji danych, wybrałem tą drugą, czyli wypłatę kwoty mniejszej niż 40 złotych, wraz z tym przelewem mam dostać jakiś kod. I tu pojawia się pytanie - jak dostanę ten kod, to już będę mógł bez problemu wypłacać większe kwoty, bez konieczności przysyłania tego listu? Nie będzie mnie teraz w domu, więc nie odbiorę listu, a chcę wypłacić kasę już teraz.
Jednak napiszę, proszę o skasowanie wiadomości u góry.
 
V 3

vulture

Użytkownik
Dołączył
Październik 22, 2005
Posty
66
Reaction score
0
Punkty
0
Witam, takie pytanie, wpłata na moneybookers została wykonana z konta mojego ojca, przyjęta przez MB bez problemu i przelana dalej na buka. Dzisiaj jednak podczas czytania dokładnego regulaminu MB znalazłem info o surowym zakazie wpłacania z kont osób trzecich. Nie do końca więc wiem jak zostanie potraktowany mój przypadek. Konto w MB jest na mnie. Skoro nazwisko to samo, przyjęli wpłąte bez problemu, to czy mogę mieć jakieś problemy? Nie kręcę zadnych wałków, po prostu pytam doświadczonych userów, bo nie zależy mi na pakowaniu sie w kłopoty. Z góry dzieki
 
L 20

lehane

Użytkownik
Dołączył
Czerwiec 3, 2008
Posty
76
Reaction score
0
Punkty
0
Bardzo ważna sprawa, proszę o pomoc.

Dostałem coś takiego:

&quot;Chcielibyśmy potwirdzić jeszcze raz że Pana konto bankowe zostało pomyślnie zweryfikowane. Otrzymaliśmy jednak informację do naszego działu Bezpieczeństwa, że Pana konto Moneybookers zostało czasowo zablokowane ze standardowych wzgłędów bezpieczeństwa.

Aby Pana konto znow moglo byc aktywne, uprzejmie prosimy o przeslanie informacji do jakich celow wykorzystuje Pan swoje konto Moneybookers (do jakich oplat, uslug itp) oraz w imie jakich uslug/towarow czy tez innych przyczyn otrzymuje Pan srodki na Pana konto Moneybookers od innych uzytkownikow (tu pojawiły się maile kilku osób, od których otrzymałem pieniądze).

Aby przeslac informacje, wystarczy zalogowac sie na stronie http://www.moneybookers.com a nastepnie przejsc do zakladki &#39;Pomoc droga elektroniczna&#39; &gt; &#39;Konto/bezpieczenstwo&#39; &gt; &#39;Zostalem poproszony o przeslanie informacji i/lub dokumentow&#39;. Tu nalezy wpisac wiadomosc. Numer identyfikacyjny Pana biletu to XXXXXXX. Po otrzymaniu niezbednych informacji postaramy sie rozwiazac problem najszybciej jak to tylko mozliwe.

Dziekujemy za kontakt z Moneybookers. W razie jakichkolwiek watpliwosci czekamy na pytania.&quot;


I teraz pojawia się pytanie - co najlepiej im odpowiedzieć? Chciałbym zaznaczyć, że nie wymieniono żadnego maila związanego z bukmacherami internetowymi, tylko maile osób prywatnych. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
 
M 4,2K

madangelo

Moderator
Członek Załogi
Dołączył
Sierpień 8, 2008
Posty
2602
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Norrköping
Też kiedyś miałem przez dzień zablokowane konto i zostałem poproszony o wyjaśnienie do czego konkretnie używam konta mb. Jeżeli ktoś prowadzi jakąś działalność gospodarcza lub coś sprzedaje itp moneybookers ma prawo do nałożenia opłaty ze względu na otrzymywane płatności zgodnie z punktem 3.8 Umowy &quot;firma Moneybookers zastrzega sobie prawo do nałożenia opłaty za otrzymane płatności w przypadku, gdy klient używa konta Moneybookers w celach komercyjnych&quot;.
Jeżeli to były maile osób prywatnych a nie buków to możliwe że właśnie o taki coś chodzi.
 
L 20

lehane

Użytkownik
Dołączył
Czerwiec 3, 2008
Posty
76
Reaction score
0
Punkty
0
OK, ale co mam zrobić? Nie prowadzę firmy, po prostu pożyczałem od kumpla kasę na MB, a oddawałem na konto. Mogę napisać w wyjaśnieniu, że używam konta do celów bukmacherskich, czy to nie jest mile widziane?
 
M 4,2K

madangelo

Moderator
Członek Załogi
Dołączył
Sierpień 8, 2008
Posty
2602
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Norrköping
Jak nie kręcisz żadnych wałków to napisz prawdę ;] Napisz ze nie prowadzisz żadnej działalności, jedynie pożyczka koledze i czasami używasz konta do depozytów u bukmachera. Dodaj na końcu coś że ubolewasz że taka sytuacja ma miejsce bla bla bla troche takiego lukru i powinno być oki
 
L 20

lehane

Użytkownik
Dołączył
Czerwiec 3, 2008
Posty
76
Reaction score
0
Punkty
0
Już wszystko OK, konto odblokowane. MadAngel, wielkie dzięki.
 
K 18

klakson

Użytkownik
Dołączył
Luty 27, 2006
Posty
824
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Chotomów
Error Your account is locked for outgoing transfers and credit/debit card payments therefore we cannot complete this transaction.
To unlock your account, you must provide us with scanned copies of the following documents:
Your valid official identification document such as your international passport, national identity card or driving licence;
Proof of address such as recent utility bill or bank statement;
Please send them via email to: [email protected]
o co chodzi miałem wpłacić do pewnego kasyna 20 euro a pokazał mi się taki komunikat...
 
B 0

bmwmn

Użytkownik
Dołączył
Sierpień 20, 2009
Posty
45
Reaction score
0
Punkty
0
Napisane jest iz konto zostalo zamkniete i zeby je odblokowac musisz im dostarczyc skan dokumentu jak paszport, dowod badz prawo jazdy oraz jakis rachunek z adresem zamieszkania aby zweryfikowac twoje dane..

Wyglada na to iz zalozyles konto MB nie weryfikujac go wczesniej dlatego teraz wymagaja takich dokumentow
 
telewizor 24

telewizor

Użytkownik
Dołączył
Wrzesień 16, 2009
Posty
148
Reaction score
0
Punkty
0
ja mam taki problem ..
konto używałem 1-2 lata, miałem zweryfikowane wszystko .. i pewnego dnia zostało zablokowane w celu kolejnej weryfikacji, zwlekałem z tym jakiś czas, później miałem problem, żeby im wysłać skan w ten sposób jaki oni chcą i odpuściłem sobie to znowu .. ostatnio chciałem zrobić to wkońcu, ponieważ potrzebuje skorzystać z mb i nie moge .. ponieważ moje konto zostało definitywnie zablokowane i już nic nie moge zrobić ..
ktoś miał też taki przypadek ? nie mam nawet jak się z nimi skontaktować ..
może ktoś mi podać jakiś email do nich ? czy tylko przez strone się da ?
[email protected] np zawsze wraca mail zwrotny z błędem ..
nic robiłem żadnych wałków, chce im skany wysłać, żeby mi odblokowali to konto, ale już nawet nie mam takiej możliwości ;/ tak jakby powiedzieli &quot; z panem już nie będziemy wspólpracować &quot; ;/
 
P 0

pieknis

Użytkownik
Dołączył
Październik 23, 2009
Posty
16
Reaction score
0
Punkty
0
mam pytanie:
dziś chciałem przelać pieniądze na moneybookers przez przelewy24.pl
niestety przelew nie został zaksięgowany w czasie 15 minut więc przeniosło mnie z powrotem na moneybookers. Pieniędzy nie mam do tej pory, kiedy przelewy24 wyślą pieniądze na moneybookers??
przelew robiłem z ING
 
przemoevil 283

przemoevil

Użytkownik
Dołączył
Czerwiec 9, 2008
Posty
844
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
z piekla
mam pytanie:
dziś chciałem przelać pieniądze na moneybookers przez przelewy24.pl
niestety przelew nie został zaksięgowany w czasie 15 minut więc przeniosło mnie z powrotem na moneybookers. Pieniędzy nie mam do tej pory, kiedy przelewy24 wyślą pieniądze na moneybookers??
przelew robiłem z ING

sprawdz przedpłatę na przelewy24 i jak jest tam transakcja oczekująca to pisz do nich reklamację
 
P 0

pieknis

Użytkownik
Dołączył
Październik 23, 2009
Posty
16
Reaction score
0
Punkty
0
Data potwierdzenia: brak
Aktualny status: Nie otrzymano jeszcze potwierdzenia dokonania tej transakcji
 
przemoevil 283

przemoevil

Użytkownik
Dołączył
Czerwiec 9, 2008
Posty
844
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
z piekla
Data potwierdzenia: brak
Aktualny status: Nie otrzymano jeszcze potwierdzenia dokonania tej transakcji

to oznacza że kasa nie została wysłana na Twoja konto w moneybookers i jest nadal w przelewy24.
 
P 0

pieknis

Użytkownik
Dołączył
Październik 23, 2009
Posty
16
Reaction score
0
Punkty
0
skoro jest na przelewy24 to powinni mi ją przelać na MB. jeśli jutro do południa nie będę miał pieniędzy na MB to wtedy do nich napisze