w zeszłą sobotę przy chęci wplaty kasy ze skrill na konto pojawila mi sie informacja o potrzebie zresetowania hasła
po prosbie wyslania sms on nie dotarł do tej chwili
napisałem maila i juz dzis 8 dzień i zero odzewu od nich
odpisali wam szybciej ? czekac czy co robic ??
ps scan dowodu wysłany
musisz skan dowodu wyslac na maila, dobrze jak masz nr ID swojego konta wtedy pojdzie szybciej, zadzwonic tez nie zaszkodzi
z tego co tu pisali to karta mozna w tej sytuacji wyplacac ja natomiast tego nie sprawdzalem
U mnie od rana już wszystko płynnie.Jakaś poprawa? u mnie dalej bez zmian..
Da rade sie dodzwonic bez nr ID sam tak dzwonilem bo nie mialem tego nr nigdzie zapisanego, wystarczy 2 razy nacisnąc "#" gdy bedzie komenda w tel ze potrzebny jest nr ID.No właśnie, skąd mieć swoje ID jak mam konto zablokowane i nie mam tam dostępu? Bez podania swojego ID nie da rady się tam dodzwonić...