>>> Odbierz prawdziwy ZAKŁAD BEZ RYZYKA! <<<<

Zablokowane dokonywanie transakcji na koncie MB - o co chodzi?

P 267

pan-darek

Użytkownik
Dołączył
Sierpień 18, 2012
Posty
79
Reaction score
0
Punkty
0
Czesc. Posiadam konto na MB od kilku lat, w pelni zweryfikowane, zero problemow. Wczoraj wplacilem kilka stowek do buka ComeOn (co robilem setki razy bezproblemowo). Pozniej znalazlem fajny zaklad i chcialem jeszcze 2 stowy wyplacic z MB do ComeOn i wyskoczylo mi takie cos:

Błąd!
Możliwość dokonywania transakcji z Pana/i konta została zablokowana, w związku z czym zlecona płatność nie może być zrealizowana.
Prosimy o cierpliwość, pracownik Skrill (Moneybookers) za chwilę się z Tobą skontaktuje.

Dzisiaj ciagle to samo. Nikt sie ze mna nie skontaktowal, nie zadzwonil, nie wyslal maila. Sam napisalem maila do dzialu Security wczoraj ale nadal brak odpowiedzi.

Nie mam zadnych multikont, nie robilem walkow, nie przekroczylem limitu. Jedyne co to przedwczoraj zlecilem wyplate na konto bankowe po czym napisalem do MB, aby mi anulowali wyplate, bo chce miec kase na MB - odpisali mi po niecalych 24h, ze wyplata anulowana. I rzeczywiscie srodki znalazly sie na koncie z powrotem.
No ale nie moge nic z nimi zrobic, bo mam zablokowane platnosci.


Mial ktos podobny problem? Jak go rozwiazac?
 
Ostatnio przyznane punkty reputacji:
sewerynkg +2 Punkty (za Beckera)
socham +5 Punkty (xz)
jasper +2 Punkty
S 427

slukasz123

Użytkownik
Dołączył
Luty 5, 2009
Posty
1335
Reaction score
0
Punkty
0
Czesc. Posiadam konto na MB od kilku lat, w pelni zweryfikowane, zero problemow. Wczoraj wplacilem kilka stowek do buka ComeOn (co robilem setki razy bezproblemowo). Pozniej znalazlem fajny zaklad i chcialem jeszcze 2 stowy wyplacic z MB do ComeOn i wyskoczylo mi takie cos:

Błąd!
Możliwość dokonywania transakcji z Pana/i konta została zablokowana, w związku z czym zlecona płatność nie może być zrealizowana.

Prosimy o cierpliwość, pracownik Skrill (Moneybookers) za chwilę się z Tobą skontaktuje.


Dzisiaj ciagle to samo. Nikt sie ze mna nie skontaktowal, nie zadzwonil, nie wyslal maila. Sam napisalem maila do dzialu Security wczoraj ale nadal brak odpowiedzi.


Nie mam zadnych multikont, nie robilem walkow, nie przekroczylem limitu. Jedyne co to przedwczoraj zlecilem wyplate na konto bankowe po czym napisalem do MB, aby mi anulowali wyplate, bo chce miec kase na MB - odpisali mi po niecalych 24h, ze wyplata anulowana. I rzeczywiscie srodki znalazly sie na koncie z powrotem.
No ale nie moge nic z nimi zrobic, bo mam zablokowane platnosci.




Mial ktos podobny problem? Jak go rozwiazac?


Sprawa jest prosta musisz wyslac papiery do moneybookers konkretnie skan dowodu i rachunek za telefon inaczej ci konta nie odblokuja!!!Papiery mozesz wyslac przez e-mail: [email protected]
 
P 267

pan-darek

Użytkownik
Dołączył
Sierpień 18, 2012
Posty
79
Reaction score
0
Punkty
0
A dlugo to trwa? I wyslac im od razu sam od siebie czy czekac na ich odpowiedz najpierw? Napisalem do nich w piatek po poludniu z czym problem, ale brak odpowiedzi.
 
Ostatnio przyznane punkty reputacji:
bsk +1 Punkty (WIELKIE DZIĘKI :))
P 267

pan-darek

Użytkownik
Dołączył
Sierpień 18, 2012
Posty
79
Reaction score
0
Punkty
0
a robiles wymiany kaski z innymi uzytkownikami MB ?
Oczywiscie, ze nie. Nie zrobilem zadnej akcji, ktora moglaby zostac uznana za niezgodna z regulaminem. Tylko wymiana gotowki w kierunku MB-buk, buk-MB, MB-konto bankowe.
Ciagle brak odpowiedzi.
 
kuerten 138

kuerten

Użytkownik
Dołączył
Listopad 21, 2005
Posty
624
Reaction score
0
Punkty
0
Oczywiscie, ze nie. Nie zrobilem zadnej akcji, ktora moglaby zostac uznana za niezgodna z regulaminem. Tylko wymiana gotowki w kierunku MB-buk, buk-MB, MB-konto bankowe.
Ciagle brak odpowiedzi.
no i MB tez jakos zasilales bo tu nic nie ma, chyba jakies weryfikacje juz miales kiedys ?
 
Ostatnio przyznane punkty reputacji:
pan-darek +1 Punkty
P 267

pan-darek

Użytkownik
Dołączył
Sierpień 18, 2012
Posty
79
Reaction score
0
Punkty
0
Dzieki za zainteresowanie, sprawa rozwiazana, podczas anulowania wyplaty cos pokrecili i sami do konca nie wiedzieli co, to woleli zablokowac konto.. ;) ale juz wszystko jest ok. Troche to trwalo, ale juz wszystko jasne.
 
micdab20 0

micdab20

Użytkownik
Dołączył
Listopad 6, 2011
Posty
15
Reaction score
0
Punkty
0
Witam mam taki sam problem jak ,,Pan Darek,,
rownież kiedyś anulowałem wpłate z Banku do MB
po czym dzisiaj wpłaciłem pieniadzę ale gdy chce je wyslac
MB do Buka to wyskauje komunikat:
Możliwość dokonywania transakcji z Pana/i konta została zablokowana, w związku z czym zlecona płatność nie może być zrealizowana.

Prosimy o cierpliwość, pracownik Skrill (Moneybookers) za chwilę się z Tobą skontaktuje.

Napisałem wiadomość do biura obsługi czekam na odpowiedz,
nie wiem ile to może potrwać i czy moje konto zostanie odblokowane?
Również wczesniej nie robiłem żadnych innych transakcji niż MB-buk, buk-MB, MB-konto bankowe. Weryfikacja i wszystko jest zrobione, wieć nie mam pojęcia dlaczego taki problem.
Bardzo proszę o jakąś rade (co napisać do MB) lub jakaś inna odpowiedz
Będe bardzo wdzięczny
Pozdrawiam.
 
rio_grande 96

rio_grande

Użytkownik
Dołączył
Grudzień 9, 2010
Posty
73
Reaction score
0
Punkty
0
czy Ty naprawdę nie widzisz odpowiedzi na swój problem w tym temacie?