Witam,
pisałem już w innym wątku, ale teraz sprawa jeszcze się zmieniła.
Od środy 27 maja nie dostałem swoich pieniędzy na konto Skrill.
Mają na to 3 dni robocze, ale niestety do dzisiaj nic nie doszło.
Na maila nie ma co oczekiwać, że odpowiedzą, więc dobijam się na ten Gibraltar telefonicznie, Pani mi mówi, że faktycznie minęło już 3 dni robocze i wyśle maila do działu finansowego w czym problem, ale nie wie ile czasu trzeba czekać na odpowiedź, że kilka dni też będzie można czekać.
Wytłumaczy mi ktoś o co może chodzić ? Czy mogą mi faktycznie tych pieniędzy nie wysłać i kombinować coś ?
pisałem już w innym wątku, ale teraz sprawa jeszcze się zmieniła.
Od środy 27 maja nie dostałem swoich pieniędzy na konto Skrill.
Mają na to 3 dni robocze, ale niestety do dzisiaj nic nie doszło.
Na maila nie ma co oczekiwać, że odpowiedzą, więc dobijam się na ten Gibraltar telefonicznie, Pani mi mówi, że faktycznie minęło już 3 dni robocze i wyśle maila do działu finansowego w czym problem, ale nie wie ile czasu trzeba czekać na odpowiedź, że kilka dni też będzie można czekać.
Wytłumaczy mi ktoś o co może chodzić ? Czy mogą mi faktycznie tych pieniędzy nie wysłać i kombinować coś ?