Witam,
Kilka dni temu dokonałem wpłaty za pomocą Moneybookers. Wszystko niby było ok. Na Moneybookers informacja, że operacja udana i przekierowanie z powrotem na Gamebookers. Jak zwykle pojawiła się informacja, aby poczekać na odświeżenie strony i nie zamykać okienka. Nie była to moja pierwsza wpłata i zawsze przebiegało to bez problemów, jednak tym razem pieniądze zostały odjęte z konta na Moneybookers, a konto na Gamebookers nie zostało zasilone :/ Oczywiście napisałem maila z prośbą o wyjaśnienie tej sytuacji. Zostałem poproszony o podanie paru informacji i po kilku dniach otrzymałem następującego maila z cashier@pay-pro.com
Dear Dawid,
Thank you for contacting us.
This is regarding the Moneybookers deposit initiated in your Account
"nazwa_konta". We understand that the funds have been taken out of your Moneybookers account but not credited to your Account.
Please be informed that as per our records, the deposit is unsuccessful.
The possible reason could be internet congestion problems while you made
the deposit.
However, kindly note that we have forwarded the details of the deposit
to the department concerned. We request you to allow 1-2 business days
for us to do the needful.
We appreciate your co-operation in this regard.
If you have any questions please contact us, we are available 24 hours a
day, 7 days a week to assist you.
Sincerely,
Komal
...i chciałbym zapytać czy miał ktoś z was kiedyś taką sytuację? Jeśli tak to czy odzyskaliście kasę itd... z góry dzięki za odpowiedzi...