Ja wysłałem wszystkie potrzebne dokumenty to mi napisali, że będą weryfikować kilka dni... Wprowadzili jakiś plan samozagłady i chcą się jak najszybciej pozbyć klientów ? Bo nie kumam zbytnio. <facepalm></facepalm>
Tak. Dzwonisz tutaj +48 61 642 93 44 do infolinii "przelewy24" i mowisz ze chcesz wycofac transakcje i podajesz ten numer ktory u Ciebie w historii rachunku widnieje w stylu p24-cos tam cos tam.. Oni mowia ze ta kasa nie zostala zaksiegowana u odbiorcy wiec mozesz ją wycofac. W ciagu tygodnia dostaniesz kase z powrotem - zabiora sobie tylko 1%Zrobiłem depozyt z banku ING. Zawsze kasa na koncie była po kilku minutach. Teraz mija kilka godzin i nic. W okienku z "Przelewy24" bylo coś napisane ,że błąd transakcji. Finał jest taki ,że brak kasy w banku i u buka. Miał ktoś coś podobnego ?