wamoss mam taki sam problem jak Ty, może moja rozmowa z obsluga online Cie zainteresuje
09:46:44 Izabela: co dokładnie zostało zmienione ?
09:47:13 Użytkownik: jak pani widzi zostały przez zwas zmienione TYPY na moim kuponie co jest niezgodne z waszym regulaminem
09:47:27 Użytkownik: zostały zmienione z typu "12"
09:47:49 Użytkownik: na typ "x2" co sprawiło iż jest on przegrany i nie wyplaciliscie pieniedzy
09:49:06 Użytkownik: jednym zdaniem... przyjeliscie zaklad "12" a po meczy zmieniliście moje typy na "x2"
09:49:22 Izabela: rozumiem
09:49:52 Izabela: niestety w takim wypadku należy napisać do nas reklamację pisemną wraz z wydrukiem tych kuponów
09:50:03 Izabela: i wysłać ją na adres siedziby w Katowicach
09:50:52 Użytkownik: czy powie mi pani odrazu czy zostanie ona rozpatrzona pozytywnie czy moge odrazu szykowac sie na sprawe sadowa?
09:51:54 Izabela: zostanie ona rozpatrzona na pewno pozytywnie
09:52:06 Izabela: i otrzyma Pan pieniążki bo się Panu należą
09:53:49 Użytkownik: Mam jeszcze jedno pytanie... czy w dobie internetu nie można tego załatwic szybciej? Poczta elektroniczna przecież jest znacznie szybsza... Wszystkie numery kuponów wraz ze skanami kuponów i reklamacja moge wysłac emailem
09:54:28 Izabela: bardzo byśmy chcieli niestety obowiązuje nas ustawa o grach hazardowych, a ona określa, że reklamacja może być uwzględniona tylko i wyłącznie droga pisemną
wg. poczty polskiej moja reklamacja dotarła do nich 21.12.12, zobaczymy ile im zajmie jej uznanie...