>>> Odbierz prawdziwy ZAKŁAD BEZ RYZYKA! <<<<

Problem z MB

L 0

lukas2804

Użytkownik
Dołączył
Grudzień 22, 2008
Posty
6
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Szczecin
Możliwość dokonywania transakcji z Pana/i konta została zablokowana, w związku z czym zlecona płatność nie może być zrealizowana.

W celu odblokowania konta, prosimy o przesłanie zeskanowanych kopii poniższych dokumentów:
Ważny dokument tożsamości, np. paszport, dowód osobisty lub prawo jazdy;
Potwierdzenie miejsca zamieszkania, np. rachunek za media (gaz, prąd, telefon) lub wyciąg z konta bankowego;

Powyższe dokumenty należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: security@moneybookers.com


Dostał ktoś kiedyś takie coś? Zrobił wszystko co i jak? Proszę o pomoc. Z góry dzięki.
 
kurus-i 0

kurus-i

Użytkownik
Dołączył
Kwiecień 18, 2009
Posty
448
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Wloclawek
Potwierdzenie miejsca zamieszkania..Hmm..Myślę,że rachunek by wystarczył ????
 
cygeiro 486

cygeiro

Użytkownik
Dołączył
Luty 5, 2008
Posty
983
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Kraków
To jest zwyczajna procedura weryfikacyjna, nie masz sie czym przejmowac. Poprostu zapewne pierwszy raz probujesz wyplacic kase na konto bankowe.

radek no wlasnie wyglada na to ze nie dokonywal

skoro masz zweryfikowane konto i juz wyplacales to nie mam pojecia o co moze chodzic
 
L 0

lukas2804

Użytkownik
Dołączył
Grudzień 22, 2008
Posty
6
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Szczecin
Właśnie konto mam zweryfikowane, na konto już wypłacałem z MB. A maila dostał dwie minuty po tym jak wpłaciłem kase do sportingbet... Ale miał ktoś już z tym styczność? Bo przecież konto mam zweryfikowane, na konto już wypłacałem. Więc o co 5?