No i co z tego ze pani ? Konto akurat bylo na moja dziewczyne a ktora mieszka sama a pieniądze moje, wiec nie ma zadnych powiazan ze mna ? Co nie zmienia faktu iz buk celowo wprowadził w błąd.
Buk celowo wprowadził w błąd,nie to co ty cwaniaczku????
a może u niej w domu już wcześniej zakładałeś konto na siostrę, mamę, babcię lub jej siostrę, babcię, mamę...? Przypomnij sobie.
To po co na nią zakładałeś, skoro sam nie korzystałeś?? Dziwne.
Wczoraj pisałeś coś innegonie ja zakladalem jej konto, tylko pieniadze sa moje. Rozmowe i wszystkie inne rzeczy moja dziewczyna zalatwiala..
Co mogę powiedzieć - widocznie kiepski z Ciebie inwestor.ja tylko zainwestowalem i wtypowalem mecze.
rzeczywiście wprowadzono Cię w błąd, ale sam też buka w błąd wprowadzałeś ????Czemu dziwne? nie masz rodzeństwa? Słuchaj nie chce sie tlumaczyc gdzie gram za ile i dlaczego tam. Opisalem tylko nieprzyjemna sytuacje w ktorej pani zapewnia ze bonus jest mozliwy a 3h pozniej juz nie. Jest to celowe wprowadzenie w blad i ta sytuacja takze mnie dotyczy dlatego ja tu opisuje, chcecie to sobie piszcze ze oszust kombinator itp, kazdy chyba by sie chcial skusic na darmowe 200 zl ja tez sie skusilem ale zostalem oszukany. Czy to ma znaczenie czy to moje konto, mojej babci dziewczyny czy twojej mamy? klient zostal celowo wprowadzony w blad i oszukany.
To mój pierwszy post na forum. Witam wszystkich.
Mam problem z promocją cashback w Betclick.
Skuszony promocją zamieszczoną na tym forum skorzystałem z tej promocji cashback w betclick.
Niestety mój pierwszy zakład okazał się przegrany.
Otrzymałem zwrot cashback, ale tylko na chwilę.
Zabrano mi cashback, twierdząc, że ktoś już logował się z mojego IP.
Korzystam z internetu z telefonu. Telefon służy jako router WiFi.
Jak mam udowodnić, że ani ja, ani nikt z mojej rodziny nie korzystał z tej promocji?
Z przykrością informujemy, że Twoje konto nie może zostać objęte tym bonusem. Powodem odmowy jest fakt, że wcześniej z tej promocji skorzystała inna osoba, logując się z tego samego adresu IP. Zgodnie z Regulaminem Serwisu w Twoim wypadku oferta powitalna (Cashback) została usunięta z tego konta.
Czuje się oszukany, gdyż przed postawieniem zakładu rozmawiałem na chacie z konsultantem, który nie miał żadnych uwag co do mojego statusu.
Czy stoję na przegranej pozycji?
Mogę jakoś udowodnić, że nie korzystałem z tej promocji?
Z góry dziękuje za pomoc.