Cześć piszę ten temat żeby was się poradzić co zrobić oraz może czy ktoś również miał taką sytuację jak ja??
A zatem do rzeczy. Wchodzę sobie na swoje konto w aplikacji STS i potem się wylogowywuje żeby zobaczyć co tam kumpel obstawił bo wchodzimy sobie tak na swoje konta od czasu do czasu.
Wchodzę, a tam mój stan konta, moje aktualne kupony, moje archiwum kuponów. Na początku myślę że to jakiś bug i się wylogowalem z Niego i wchodzę znów na swoje konto a tam jego kasa, kupony itp.
No to odczekalem dzień bo myślałem że jakoś to wszytko wróci do normy ale niestety nie. Więc zgłosiłem sprawę do nich poprzez maila bo oczywiście na pomoc on-line jest taka kolejka że trzeba czekać z 90 minut, ogólnie masakra. Ciekawe jak to się wyjaśni
A zatem do rzeczy. Wchodzę sobie na swoje konto w aplikacji STS i potem się wylogowywuje żeby zobaczyć co tam kumpel obstawił bo wchodzimy sobie tak na swoje konta od czasu do czasu.
Wchodzę, a tam mój stan konta, moje aktualne kupony, moje archiwum kuponów. Na początku myślę że to jakiś bug i się wylogowalem z Niego i wchodzę znów na swoje konto a tam jego kasa, kupony itp.
No to odczekalem dzień bo myślałem że jakoś to wszytko wróci do normy ale niestety nie. Więc zgłosiłem sprawę do nich poprzez maila bo oczywiście na pomoc on-line jest taka kolejka że trzeba czekać z 90 minut, ogólnie masakra. Ciekawe jak to się wyjaśni