>>> Odbierz prawdziwy ZAKŁAD BEZ RYZYKA! <<<<

LUCK3 33usd ND 21.04-26.04

uzytkownik-23347 790

uzytkownik-23347

Użytkownik
Dołączył
Grudzień 20, 2007
Posty
2385
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Rzeszów
snuz123 to super, przynajmniej jest nadzieja , że to kasyno jest wypłacalne ! ????
mam tylko nadzieję , że sobie jaj nie robisz z porządnych obywateli ...
 
endriu 361

endriu

Forum VIP
Dołączył
Marzec 10, 2008
Posty
2112
Reaction score
0
Punkty
0
snuz123 to super, przynajmniej jest nadzieja , że to kasyno jest wypłacalne ! ????

mam tylko nadzieję , że sobie jaj nie robisz z porządnych obywateli ...

nie no nie robi :jezora:
 
mateuszcwks 246

mateuszcwks

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 27, 2008
Posty
1518
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Rzeszów
ja mam w dalszym ciagu tak:
Date Transaction type Amount Currency Fee Status Payment system
2008-12-29 Withdraw 1284.60 EUR 0.00 P Moneybookers
i czuje ze tak pozostanie na wieki
 
mateuszcwks 246

mateuszcwks

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 27, 2008
Posty
1518
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Rzeszów
normalnie gadałem z supportem dzisiaj o 8
i co dowiedziales sie cos ciekawego? ja napisalem do nich miela wczojraj i odpisali tak
Dear Customer,
Thank you for contacting Luck3 support.
We need you to please confirm your personal details, as registered on your Luck3 account, It can take up to 14 days.
Thank you for your patience.
Should you have any further queries, do not hesitate to contact us.
Thank you for choosing Luck3.
 
bacaole 16

bacaole

Użytkownik
Dołączył
Grudzień 1, 2007
Posty
110
Reaction score
0
Punkty
0
w sumie to napisal mi to co wcześniej w meilu, zebym wysłał potrzebne dokumenty. Ja mu pisze, że nie mam żadych rachunków o on aby potwierdzic twoje konto prosimy o przesalnie
1. Copy of your Passport or Driving License
2. Recent Copy of a utility bill clearly showing your name and address .
3. Luck3 login and e-mail.
Narazie wysłałem skan dowodu a z rachunków to najwyzej moge im przesać wyciag z banku.
 
endriu 361

endriu

Forum VIP
Dołączył
Marzec 10, 2008
Posty
2112
Reaction score
0
Punkty
0
w sumie to napisal mi to co wcześniej w meilu, zebym wysłał potrzebne dokumenty. Ja mu pisze, że nie mam żadych rachunków o on aby potwierdzic twoje konto prosimy o przesalnie
1. Copy of your Passport or Driving License
2. Recent Copy of a utility bill clearly showing your name and address .
3. Luck3 login and e-mail.
Narazie wysłałem skan dowodu a z rachunków to najwyzej moge im przesać wyciag z banku.

to przecież wyciąg się nadaje jak najbardziej :-D
 
mateuszcwks 246

mateuszcwks

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 27, 2008
Posty
1518
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Rzeszów
ja im wysłałem tydzien temu wszytko a teraz mi pisza aby im przesłal swoje dane to kurde po co i m tego tyle jak dane moje przeslalem im na dowodzie i jeszce przeceisz na luck 3 na koncie maja:p
 
mateuszcwks 246

mateuszcwks

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 27, 2008
Posty
1518
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Rzeszów
wysłałem do nich miela i o tresci czy dostali moje dokumnety napisali tak:Yes we received your documents.
Now our Security Department verifying your account details. takze....