>>> Odbierz prawdziwy ZAKŁAD BEZ RYZYKA! <<<<

expekt - problem z supportem

Status
Zamknięty.
ester 87

ester

Użytkownik
Dołączył
Grudzień 23, 2007
Posty
673
Reaction score
0
Punkty
0
cezardr ja bardzo dawno nie grałem na expekcie więc nie pamiętam. Jest tam możliwość sprawdzenia wszystkich operacji na koncie? Może to by wyjaśniło ostatecznie o której godzinie anulowana kasa ponownie została zaksięgowana na kupony.

Chociaż uważam, że jeśli nawet stało się to przed meczem to i tak wiele to nie zmienia, bo skoro zostałeś poinformowany a kasacji kuponów przecież nie masz obowiązku co chwila sprawdzać czy nic się w tej kwestii nie zmieniło. Ale może warto sprawdzić te operacje, o ile jest taka opcja w expekcie (w większości buków jest)?
 
C 0

cezardr

Użytkownik
Dołączył
Październik 19, 2009
Posty
28
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Pila
Niestety nie ma takiej opcji, właśnie sprawdziłem. Ale już pisałem że jestem w posiadaniu maila w którym obsługa pośrednio potwierdza ze kupony były cały czas anulowane ( zamieściłem skan na tym forum).
 
roy. 187

roy.

Forum VIP
Dołączył
Wrzesień 1, 2007
Posty
592
Reaction score
0
Punkty
0
Polacy juz tacy sa, szczegolni ci zajmujacy gdzies jakies stanowisko, np w smiesznym bukmacherze - nigdy nie przynaja ci racji, w przeciwienstwie do obcokrajowcow. Wiec jeszcze pare maili i moze nawet zwroca ci kase, trzymam kciuki ;)
 
M 0

marcin6945

Użytkownik
Dołączył
Październik 23, 2009
Posty
3
Reaction score
0
Punkty
0
dobra gosciu nie flustruj sie tak bo ci cos jeszcze peknie, czlowiek to nie maszyna, zawsze sie moze pomylic i mysle ze w kazdym buku jakies pomylki pojedyncze sie zdarzaja. Rownie dobrze moge miec pretensje do skarbówki ^^
 
el_90 0

el_90

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 16, 2008
Posty
94
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Wolbrom
Czytając takie coś aż się w człowieku gotuje . Ja nie gram w Expekcie od dawna , bo pracują tam żałośni ludzie.
Nie chcę tutaj rzucać mięsem zbytnio, bo i trzeba trzymać jakiś poziom , ale po upływie 1,5 roku przypomnienie sobie pewnej sprawy nadal wywołuje u mnie nerwy.
Otóż miałem kiedyś konto na expekcie. Grałem i wygrałem (wypłaciłem pieniądze normalnie).
Później grałem ponownie.Chciałem ponownie wypłacić pieniądze, zalogowałem się na konto i...konto &#39;czyste&#39; , zlecony przelew przez &#39;kogoś&#39;. Natychmiast anulowałem transakcje i napisałem do supportu , że ktoś próbował mnie okraść (część pieniędzy ten osobnik przegrał bodaj w kasynie). Kazali mi przesłać skan dowodu tylko , że to był mój błąd pisać w ogóle do nich. Mając 18 lat , nie miałem jeszcze dowodu. Tymczasowo zablokowali mi konto. Uznałem , że dobrze się stało , bo przez okres blokady nikt mnie nie okradnie. W mailach od supportu pisało , że jedynie skan potwierdzający moją tożsamość spowoduje , że odblokują moje konto. Minął jakiś czas, dowód wyrobiłem.
Postanowiłem w końcu wypłacić pieniążki. Z przyzwyczajenia chciałem się zalogować na konto i...udało mi się to ! Z tym, że konto było &#39;wyczyszczone&#39;. Przeżyłem chwilowy szok. Jak to możliwe ?
Pisałem do tych tępych cieci z expekta , pokazując screeny maili które sami wysyłali a oni co raz to inaczej argumentowali jak to możliwe , że odblokowali konto w dodatku wypłacając pieniądze...otóż stanęło na tym , że te patałachy (łagodnie ich określając) dostały wiadomość z prośbą o odblokowanie konta , co z chęcią zrobili...
Nic nie zażądali od złodzieja, żadnego dowodu tożsamości ! To samo przy wypłacie pieniędzy !
A moje konto ponownie zablokowali , pisząc , że mam przesłać skan dowodu osobistego , żeby je odblokowali.
Takiego...

Odradzam granie u nich , ponieważ po bwinie , widzę , że stwarzają największe problemy.
 
zapala81 228

zapala81

Użytkownik
Dołączył
Czerwiec 2, 2008
Posty
741
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
PIERDO-LAMENTO
dobra gosciu nie flustruj sie tak bo ci cos jeszcze peknie, czlowiek to nie maszyna, zawsze sie moze pomylic i mysle ze w kazdym buku jakies pomylki pojedyncze sie zdarzaja. Rownie dobrze moge miec pretensje do skarbówki ^^

tylko niech za te błędy płaci ten kto obsługuje system a nie klient !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
A 0

aihara

Użytkownik
Dołączył
Czerwiec 27, 2008
Posty
13
Reaction score
0
Punkty
0
Jasne, pomyłki się zdarzają. Każdy człowiek jak i system może w pewnym momencie nawalić. Ale po to Bozia dała rozum aby błędy naprawiać.
 
W 0

wilhelm

Użytkownik
Dołączył
Listopad 20, 2008
Posty
149
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Wilhelmshaven
Czytając takie coś aż się w człowieku gotuje . Ja nie gram w Expekcie od dawna , bo pracują tam żałośni ludzie.
Nie chcę tutaj rzucać mięsem zbytnio, bo i trzeba trzymać jakiś poziom , ale po upływie 1,5 roku przypomnienie sobie pewnej sprawy nadal wywołuje u mnie nerwy.
Otóż miałem kiedyś konto na expekcie. Grałem i wygrałem (wypłaciłem pieniądze normalnie).
Później grałem ponownie.Chciałem ponownie wypłacić pieniądze, zalogowałem się na konto i...konto &#39;czyste&#39; , zlecony przelew przez &#39;kogoś&#39;. Natychmiast anulowałem transakcje i napisałem do supportu , że ktoś próbował mnie okraść (część pieniędzy ten osobnik przegrał bodaj w kasynie). Kazali mi przesłać skan dowodu tylko , że to był mój błąd pisać w ogóle do nich. Mając 18 lat , nie miałem jeszcze dowodu. Tymczasowo zablokowali mi konto. Uznałem , że dobrze się stało , bo przez okres blokady nikt mnie nie okradnie. W mailach od supportu pisało , że jedynie skan potwierdzający moją tożsamość spowoduje , że odblokują moje konto. Minął jakiś czas, dowód wyrobiłem.
Postanowiłem w końcu wypłacić pieniążki. Z przyzwyczajenia chciałem się zalogować na konto i...udało mi się to ! Z tym, że konto było &#39;wyczyszczone&#39;. Przeżyłem chwilowy szok. Jak to możliwe ?
Pisałem do tych tępych cieci z expekta , pokazując screeny maili które sami wysyłali a oni co raz to inaczej argumentowali jak to możliwe , że odblokowali konto w dodatku wypłacając pieniądze...otóż stanęło na tym , że te patałachy (łagodnie ich określając) dostały wiadomość z prośbą o odblokowanie konta , co z chęcią zrobili...
Nic nie zażądali od złodzieja, żadnego dowodu tożsamości ! To samo przy wypłacie pieniędzy !
A moje konto ponownie zablokowali , pisząc , że mam przesłać skan dowodu osobistego , żeby je odblokowali.
Takiego...

Odradzam granie u nich , ponieważ po bwinie , widzę , że stwarzają największe problemy.

ZŁODZIEJE !!! jest kilka dobrych buków więc szkoda czasu i pieniędzy na nich np: ladbrokes u nich warto grać.a tak btw: przeciez support expekta jest na jakiejś prowizji wiec jak sie nie wyrabiaja to dorabiaja zlodzieje na boku tylko jak mozna obkradac swoich ?
 
el_90 0

el_90

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 16, 2008
Posty
94
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Wolbrom
Teraz tak z ciekawości na &#39;poprawę humoru&#39; z głupoty ludzi w Polskim Supporcie w Expekcie sobie czytam maile które z nimi wymieniałem. I znalazłem maila od supportu do złodzieja który mi podwędził wówczas pieniądze przy pomocy tych nieudaczników ???? ( akurat tego maila nie widziałem przez tak długi okres czasu, ale to przez spam na o2 ) . Widać złodziej miał dostęp do mojej skrzynki.

Może mi ktoś doradzić jak dojść poprzez te informacje :

Drogi Kliencie,

Twoja wyplata dla sumy 200.00 PLN zostala przekazana do realizacji przez expekt.com.

konto bankowe:

PL26105012301000002327804163
INGBPLPW
ING Bank Slaski
ING Bank Śląski S.A.
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice
Polska
Polska


Do złodzieja ? Z chęcią bym mu się dobrał do tyłka ;).
Mail został wysłany 15 września 2008 roku (ja krótko później &#39;odblokowałem&#39; konto na expie...) . Akurat tak się składa , że mam obecnie w rodzinie policjanta który zajmuję się internetowymi oszustwami , więc powinno się dać coś zrobić w tej sprawie.
 
Status
Zamknięty.