>>> Odbierz prawdziwy ZAKŁAD BEZ RYZYKA! <<<<

E-Casino.com - 20PLN za rejestracje + 123% lub 350% od depozytu

Status
Zamknięty.
al_capone 6,2K

al_capone

Gangster
Członek Załogi
Dołączył
Październik 14, 2005
Posty
11610
Reaction score
0
Punkty
36
Miasto
Chicago
W razie problemów możecie podawać loginy na priv + opis w czym utrudnienia, a postaram się pomóc/przyśpieszyć procedurę.
 
A 52

androlo

Użytkownik
Dołączył
Listopad 25, 2005
Posty
377
Reaction score
0
Punkty
0
witam
nie moge napisac na priv
ugralem max wyplate z free spinow i zlecilem 200 pln do wyplaty oraz przesylajac skany wymagane przez nich
i jak do tej pory cisza
 
Z 0

znawcaa

Użytkownik
Dołączył
Luty 6, 2010
Posty
42
Reaction score
0
Punkty
0
Też nie wiem czy w końcu doszła do ciebie moja prywatna wiadomość bo w opcjach &quot;wysłanych&quot; jej nie widzę. Grałem w tym kasynie za swoje ,obrót bonusu 100% przy pierwszej wpłacie ,nick w e-casino HTznawca
 
al_capone 6,2K

al_capone

Gangster
Członek Załogi
Dołączył
Październik 14, 2005
Posty
11610
Reaction score
0
Punkty
36
Miasto
Chicago
Tak, dostałem. Sprawę zgłosiłem managerowi kasyna, ale niestety jest ona na urlopie i zajmie się tym w poniedziałek.
 
lysys 26

lysys

Użytkownik
Dołączył
Kwiecień 13, 2013
Posty
36
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Zabrze
Ma ktoś jakikolwiek kontakt z tym kasynem ??? Marcin-Odra napisałem Ci e-maila ale chyba nie doszedł ?
Pozdrawiam.
 
lysys 26

lysys

Użytkownik
Dołączył
Kwiecień 13, 2013
Posty
36
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Zabrze
U mnie niestety kompletna cisza. Ani e-mail ani telefon nie odpowiada. Przepadli jak kamień w wodę...
 
al_capone 6,2K

al_capone

Gangster
Członek Załogi
Dołączył
Październik 14, 2005
Posty
11610
Reaction score
0
Punkty
36
Miasto
Chicago
Dowiedziałem się, że mają grubszą awarię z wypłatami i skupiają się na naprawie usterki.
 
lysys 26

lysys

Użytkownik
Dołączył
Kwiecień 13, 2013
Posty
36
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Zabrze
Rozumiem :?

Aczkolwiek mogliby napisać maila o takiej awarii albo chociaż odebrać telefon. Bo co poniektórzy mogą sobie różne dziwne rzeczy pomyśleć.
Zobaczymy czy będzie jakaś odpowiedź po usunięciu awarii...
 
cinek7731 232

cinek7731

Użytkownik
Dołączył
Luty 8, 2013
Posty
1307
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Polska
heh dziwne ze takich awarii nie maja najwieksi bukmacherzy albo kasyna.mysle ze to bedzie cos w stylu Bwinner365 czyli awaria wyplat od 2 miesiacy natomiast wplaty nadal sa mozliwe:p
 
A 15

artiz5

Użytkownik
Dołączył
Sierpień 12, 2008
Posty
107
Reaction score
0
Punkty
0
&quot;Cześć artiz15,
Chcieliśmy tylko dać znać, że Twoja wypłata z wygranej z e-Casino.com powiodła się.

Należy pamiętać, że w zależności od tego, z jakiego operatora korzystasz może to potrwać nawet kilka dni. Wypłata do Twoich ePortfeli (Neteller, Moneybookers) powinna pojawić się natychmiast. Wypłata na Twoje konto bankowe zajmie kilka dni, w zależności od banku, z którego korzystasz.
Dziękujemy
e-Casino.com&quot;
 
Z 0

znawcaa

Użytkownik
Dołączył
Luty 6, 2010
Posty
42
Reaction score
0
Punkty
0
Wreszcie!


Cześć HTznawca ,
Chcieliśmy tylko dać znać, że Twoja wypłata z wygranej z e-Casino.com powiodła się.

Należy pamiętać, że w zależności od tego, z jakiego operatora korzystasz może to potrwać nawet kilka dni. Wypłata do Twoich ePortfeli (Neteller, Moneybookers) powinna pojawić się natychmiast. Wypłata na Twoje konto bankowe zajmie kilka dni, w zależności od banku, z którego korzystasz.
Dziękujemy
e-Casino.com
 
lysys 26

lysys

Użytkownik
Dołączył
Kwiecień 13, 2013
Posty
36
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Zabrze
No i ja się doczekałem odpowiedzi i to dość treściwej ????

&quot;Drogi graczu Mateusz,

Przepraszamy bardzo za tak mało profesjonalne zachowanie z naszej strony, jeżeli chodzi o nasz support oraz dokonywanie weryfikacji i wypłat dla graczy. Problem ten był bardzo poważny, ponieważ mieliśmy strasznie dużo ataków hakerów na nasz serwer oraz e-mail co wygenerowało straszne problemy. Na szczęście żadne dane nie zostały utracone ponieważ nie udało im się obejść naszych zabezpieczeń. Zdajemy sobie sprawę, że to nie świadczy o nas zbyt dobrze ale jednocześnie chcieliśmy was wszystkich zapewnić, że problem został rozwiązany w 100%. Obecnie zwiększyliśmy naszą wydajność. Pracujemy bez wytchnienia by odpowiedzieć na wszystkie wasze e-maile oraz dokonujemy wypłat i weryfikacji natychmiastowo. W związku ze strasznie dużą ilością zgłoszeń powinniśmy odpowiedzieć na wasze maile oraz rozwiązać wszelkie zaległe sprawy w przeciągu paru dni.

Jeszcze raz załoga e-Casino.com oraz nasi partnerzy Plus5 bardzo przepraszają za zaistniałe problemy.&quot;
 
Status
Zamknięty.