7. Zamknięcie konta
7.1. Mogą Państwo zamknąć swoje konto Moneybookers w dowolnym momencie kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta.
7.2. Jeżeli na Państwa koncie w momencie jego zamknięcia znajdują się pieniądze, zostaną Państwo poproszeni o ich wypłacenie w rozsądnym okresie czasu, w trakcie którego będą Państwo mieli dostęp do konta wyłącznie w celu wypłacenia z niegopieniędzy. Państwa obowiązki dotyczące utrzymywania bezpieczeństwa konta opisane punkcie
6 nadal będą obowiązujące. Jeżeli nie wypłacą Państwo środków z konta w określonym czasie, możemy (ale nie mamy takiego obowiązku) przesłać Państwu czek na adres zarejestrowany w profilu konta Moneybookers oraz obciążyć Państwa opłatą za realizację czeku (wraz z wszystkimi opłatami związanymi z wymianą walut). Państwa odpowiedzialnością jest zadbać o to, by wskazany adres był aktualny. Moneybookers nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty wynikające z Państwa zaniedbania w tym względzie.
7.3. Zamknięcie Państwa konta nie oznacza usunięcia posiadanych przez nas Państwa danych osobowych, które to dane wraz z historią transakcji będą przez nas przechowywane przez okres minimum pięciu lat zgodnie z wymaganiami prawa.