>>> Odbierz prawdziwy ZAKŁAD BEZ RYZYKA! <<<<

Co sie dzieje z moneybookers!?

samsel 38

samsel

Użytkownik
Dołączył
Czerwiec 21, 2013
Posty
40
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Rodos
witam, zablokowali mi konto, chca dokumentow nie wiem czemu skoro konto mam kilka ladnych lat i wplacalem i wyplacalem wiele razy. Wiec wyslalem im email zwrotny z dowodem rachunkiem itp. Nie odpisali slowem przez tydzien. (maja napisane ze odpowiedz dostane do 20h). Wiec stwierdzilem ze moze nie dostaja wiadomosc i tylko rozsylaja newsletter wiec wyslalem im drugi raz dokumenty, tym razem na ich tradycyjny email security@.....
Wyslalem to w sobote rano i dalej nie mam zadnej odpowiedzi. Przeciez to jest chore bez powodu tak blokowac konto i musze czekac juz 2 tygodnie, majac tam srodki!
 
kjuska92 11

kjuska92

Użytkownik
Dołączył
Maj 27, 2013
Posty
96
Reaction score
0
Punkty
0
Mam to samo panowie. Co trzeba im wysłać ? u mnie wyskakuje ze przysla mi niby do domu jakis list z kodem do weryfikacji (konto juz bylo weryfikowane) ale znajac zycie on w ogole nie dojdzie a jak dojdzie to po XX miesiacach. Co trzeba im wyslac i na jaki adres ? z gory dzieki za pomoc
 
cassapian 108

cassapian

Użytkownik
Dołączył
Październik 4, 2010
Posty
433
Reaction score
0
Punkty
0
adres to [email protected]
wysłać możesz jak najwiecej skanów i screenów uwiarygadniających twoja osobe, dowód, paszport, rachunek za media, wyciag z konta w pdf
 
samsel 38

samsel

Użytkownik
Dołączył
Czerwiec 21, 2013
Posty
40
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Rodos
ponawiam probe dowiedzenia sie co sie z nimi ostatnio dzieje! kiedys weryfikowalem konto i odpowiedzi w ciagu 48 godzin teraz minal 3 tydzien.... na koncie mam 500zl zamrozone nie jest to majatek jednakze przydaloby sie teraz. CO ONI WYPRAWIAJA?
 
kuerten 138

kuerten

Użytkownik
Dołączył
Listopad 21, 2005
Posty
624
Reaction score
0
Punkty
0
jesli posiadasz konto bankowe zarejstrowane w MB to wyslij z niego minimalny przelew do MB , normalny przelew , nie przez P24
 
samsel 38

samsel

Użytkownik
Dołączył
Czerwiec 21, 2013
Posty
40
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Rodos
jesli posiadasz konto bankowe zarejstrowane w MB to wyslij z niego minimalny przelew do MB , normalny przelew , nie przez P24

dzieki ale niestety nie mam tej opcji, to bylo mozliwe podczas pierwszej weryfikacji teraz koniecznie musze wyslac dokumenty, wyslalem dostalem ticket i nic od prawie miesiaca. to jakis zart
 
kuerten 138

kuerten

Użytkownik
Dołączył
Listopad 21, 2005
Posty
624
Reaction score
0
Punkty
0
no tak pewnie masz racje , ale ile to kosztuje zrobic minimalny przelew ze swojego konta ?
no chyba ,ze sie takiego nie posiada
 
samsel 38

samsel

Użytkownik
Dołączył
Czerwiec 21, 2013
Posty
40
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Rodos
no tak pewnie masz racje , ale ile to kosztuje zrobic minimalny przelew ze swojego konta ?

no chyba ,ze sie takiego nie posiada

o boze, przeciez Ci tlumacze ze nie mam takiej opcji. Napisali mi ze tylko i wylacznie dokumenty odblokuja mi konto. Wczesniej odblokowalem wlasnie poprzez przelew bankowy z konta na mb i jest to dla mnie najwygodniejsza opcja, jednak tym razem nie mam tej alternatywy! Otrzymali dokumenty bo dostalem maila zwrotnego ale odpowiedzi brak od prawie miesiaca
 
kuerten 138

kuerten

Użytkownik
Dołączył
Listopad 21, 2005
Posty
624
Reaction score
0
Punkty
0
to cos jest nie tak, dlaczego nie dzwonisz maja polski support
 
samsel 38

samsel

Użytkownik
Dołączył
Czerwiec 21, 2013
Posty
40
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Rodos
to cos jest nie tak, dlaczego nie dzwonisz maja polski support

ja tam widze tylko numery zagraniczne, w poniedzialek aktywuje roaming u mojego operatora i wtedy sprobuje
 
dawid1892 2,1K

dawid1892

Użytkownik
Dołączył
Czerwiec 29, 2010
Posty
3726
Reaction score
0
Punkty
0
Ten numer od +49 jest właśnie po polsku (ale to chyba zależy skąd dzwonisz).
 
O 21

orzel-54740

Użytkownik
Dołączył
Marzec 3, 2010
Posty
58
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Warszawa
Może trochę o czym innym, ale lepszej nazwy tematu nie znalazłem.
Też macie problemy z zalogowaniem na moneybookers? Od jakiś 45 minut próbuję i du.pa, zmieniałem hasło i nic. Jak wpisywałem stare hasło jako &quot;nowe&quot; to wyskakiwało, że musi się różnić od poprzedniego (czyli na bank wpisywałem poprawne), a jak już zmieniłem na inne i próbowałem się przy jego pomocy zalogować to znowu błąd. WTF?
 
macieqleo 5,3K

macieqleo

Użytkownik
Dołączył
Kwiecień 17, 2007
Posty
1047
Reaction score
0
Punkty
0
Działa normalnie
 
Ostatnio przyznane punkty reputacji:
zuchman +1 Punkty (Benek ;))
O 21

orzel-54740

Użytkownik
Dołączył
Marzec 3, 2010
Posty
58
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Warszawa
Dziwne to było bo wczoraj do późnego próbowałem i nic z tego nie wychodziło, a teraz już wszystko ok...
 
kubarks 2,2K

kubarks

Użytkownik
Dołączył
Kwiecień 28, 2013
Posty
1278
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Czestochowa
Ktoś skasował posta, nie wiem czemu
Ja mam problem z weryfikacją konta. Ze Skrillem mam styczność po raz pierwszy, nie myślałem że z tym jest aż tyle babrania...

Od piątku nikt nie odpowiedział na moje maile, wiadomo na list trochę trzeba poczekać, ale czy on dojdzie ? Tego nie wiem więc kombinuję...
Skontaktowałem się również drogą elektroniczną z Centrum Obsługi Klienta z prośbą o zmianę sposobu weryfikacji mojego konta. Weekend, mogą nie pracować, jasna rzecz. Poczekam do jutra, jeśli mail nie przyjdzie to z kim ja mam się skontaktować ?
Maila wysłałem na adres help@skrill.com , domena skrill@skrill.com zablokował dostarczenie wiadomości z mojej skrzynki.

Propozycje mile widziane.