ale szajs od 3 dni wysyłam im po kilka maili dziennie i 0 odpowiedzi, chociażby napisaliby że mi nie dadzą tego bonusa, nieżle ten ich support olewa użytkowników, kasy bym tam w życiu nie wpłacił????
Dzisiaj wysłałem maila i dzisiaj dostałem odpowiedź ????
Dear Customer,
Your request has been forwarded to our appropiate department.
Thank You for Your patience!
With best regards,
Your Cashpoint.com
też to dostałem, mam tylko jedno konto, to może ich wymówka żeby nie dawać nam bonusów, ale syfja wyslalem do nich meila ze strony ze skrzynki i przyszlo mi takie co
Dear Customer! A routine check of our system showed that You signed up with more than one account. Please tell us which one You will be using in the future, since we can give You Your bonus just once. We hope for your understanding for the measure, but the wagering permits only a single Login. Sie schrieben:
Ja dostałem kod wczoraj na skrzynkę z wiadomościami u buka. Jakiś tydzień temu napisałem do nich, że rejestrowałem się przed 20 XII i że dalej nie mam 'xmass bonus'. Tak że próbować.
Klikasz na kontakt u góry po prawej stronei, ja pisałem do nich maile i nie odpowiadali a dzięki temu "kontakt" udało się.Jaki jest najlepszy kontak z nimi??