Witam.
Piszę tutaj ,dlatego że już nie mam sił i nie wiem co zrobić żeby moje konto zostało odblokowane jak najszybciej.
Sytuacja wygląda tak:
od początku marca wpłaciłem sporo kasy wygrałem dość dużo na zakładach live (piłka nożna - zakłady pojedyncze i kombi),później trochę przegrałem i tak w kółko ,aż do 24 marca bo wtedy nastąpiła blokada konta.
Na koncie posiadałem środki do wypłacenia w wysokości ok.2100 PLN
Od razu gdy zobaczyłem w tym samym dniu że konto zostało zablokowane napisałem maila do polskiego supportu ,odpisali w poniedziałek 25 marca i dowiedziałem się że konto zostało zablokowane z powodu zmiany adresu e-mail ,ja sobie myślę jak to? przecież od początku gdy się zarejestrowałem ,używałem 1 adresu e-mail ,a tutaj nagle bwin sobie coś wymyślił z adresem e-mail...
Odpisałem im w tym samym dniu ,że nie wiem o co chodzi z tym adresem,dzwoniłem również na infolinie ,ale tam jeszcze gorzej ,nic się nie dowiedziałem ,tylko że trzeba przesłać dane do weryfikacji konta i e-mail ,dodam że skan dowodu osobistego przesyłałem od razu po rejestracji żeby później nie było żadnych problemów ,ale nic ,przesłałem im wszystkie dane osobowe ,zdjęcia dowodu z 2 stron i podpis z nazwą mojego konta na bwin.
Dostałem odpowiedź 2 dnia że sprawa związana z dostępem do konta bwin i zmianą adresu e-mail została przekazana do odpowiedniego działu.
I tutaj praktycznie do dziś jest to samo ,napisałem już ze 20 wiadomości do polskiego supportu i tutaj o dziwo odpisują nawet w tym samym dniu ,lecz jak już napisałem do angielskiego supportu to brak odpowiedzi od 1 tygodnia - totalna zlewka klienta...
Proszę was o pomoc gdzie pisać lub dzwonić żeby jak najszybciej to wyjaśnić ,bo dziś mija równy 1 miesiąc od momentu blokady konta.
Nie wiem co już robić ,przynajmniej chciałbym odzyskać moje uczciwie wygrane pieniądze ,myślałem że dalej będę tam grać bo wszystko było dobrze szybkie wpłaty i wypłaty na moneybookera ,wtedy byłem zadowolony ,ale po tym co się stało zrezygnuję z tego buka ,chociaż będę żałować bo mało kto ma duża ofertę zakładów live jak bwin.
Pozdrawiam.
Dodaje jeszcze jakie wiadomości dostaję jak piszę do polskiego wsparcia klienta.
Szanowny Panie XXXXXX,
Dziękujemy za e-mail.
Ponownie informujemy, że kwestia związana ze zmianą adresu e-mail została już przekazana do odpowiedniego działu.
Gdy tylko uzyskamy więcej informacji w tej sprawie, niezwłocznie się z Panem skontaktujemy.
Przepraszamy, za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedz.
Prosimy o kontakt w przypadku dodatkowych pytań.
Z poważaniem
Team z bwin
b'inside Green Members
bwin wspiera ideę Responsible gaming
Piszę tutaj ,dlatego że już nie mam sił i nie wiem co zrobić żeby moje konto zostało odblokowane jak najszybciej.
Sytuacja wygląda tak:
od początku marca wpłaciłem sporo kasy wygrałem dość dużo na zakładach live (piłka nożna - zakłady pojedyncze i kombi),później trochę przegrałem i tak w kółko ,aż do 24 marca bo wtedy nastąpiła blokada konta.
Na koncie posiadałem środki do wypłacenia w wysokości ok.2100 PLN
Od razu gdy zobaczyłem w tym samym dniu że konto zostało zablokowane napisałem maila do polskiego supportu ,odpisali w poniedziałek 25 marca i dowiedziałem się że konto zostało zablokowane z powodu zmiany adresu e-mail ,ja sobie myślę jak to? przecież od początku gdy się zarejestrowałem ,używałem 1 adresu e-mail ,a tutaj nagle bwin sobie coś wymyślił z adresem e-mail...
Odpisałem im w tym samym dniu ,że nie wiem o co chodzi z tym adresem,dzwoniłem również na infolinie ,ale tam jeszcze gorzej ,nic się nie dowiedziałem ,tylko że trzeba przesłać dane do weryfikacji konta i e-mail ,dodam że skan dowodu osobistego przesyłałem od razu po rejestracji żeby później nie było żadnych problemów ,ale nic ,przesłałem im wszystkie dane osobowe ,zdjęcia dowodu z 2 stron i podpis z nazwą mojego konta na bwin.
Dostałem odpowiedź 2 dnia że sprawa związana z dostępem do konta bwin i zmianą adresu e-mail została przekazana do odpowiedniego działu.
I tutaj praktycznie do dziś jest to samo ,napisałem już ze 20 wiadomości do polskiego supportu i tutaj o dziwo odpisują nawet w tym samym dniu ,lecz jak już napisałem do angielskiego supportu to brak odpowiedzi od 1 tygodnia - totalna zlewka klienta...
Proszę was o pomoc gdzie pisać lub dzwonić żeby jak najszybciej to wyjaśnić ,bo dziś mija równy 1 miesiąc od momentu blokady konta.
Nie wiem co już robić ,przynajmniej chciałbym odzyskać moje uczciwie wygrane pieniądze ,myślałem że dalej będę tam grać bo wszystko było dobrze szybkie wpłaty i wypłaty na moneybookera ,wtedy byłem zadowolony ,ale po tym co się stało zrezygnuję z tego buka ,chociaż będę żałować bo mało kto ma duża ofertę zakładów live jak bwin.
Pozdrawiam.
Dodaje jeszcze jakie wiadomości dostaję jak piszę do polskiego wsparcia klienta.
Szanowny Panie XXXXXX,
Dziękujemy za e-mail.
Ponownie informujemy, że kwestia związana ze zmianą adresu e-mail została już przekazana do odpowiedniego działu.
Gdy tylko uzyskamy więcej informacji w tej sprawie, niezwłocznie się z Panem skontaktujemy.
Przepraszamy, za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedz.
Prosimy o kontakt w przypadku dodatkowych pytań.
Z poważaniem
Team z bwin
b'inside Green Members
bwin wspiera ideę Responsible gaming