- Dołączył
- Czerwiec 28, 2006
- Posty
- 547
- Reaction score
- 0
- Punkty
- 0
wyobrazcie sobie ze jak to prawie kazdy forumowicz mam konto bwin zarejestrowane na prawdziwe dane, nie gralem tam jeszcze ale postanowilem wyslac do suportu maila z pytaniem czy oferuja jakas promocje zwiazana z bonusem przyjazni, emaila wyslalem z niezalogowanego konta bwin podpisujac sie imieniem i nazwiskiem a o to co mi odpisali na moje pytanie
Szanowny Panie Iw.....
Uprzejmie informujemy, że ze względów bezpieczeństwa Dział Bezpieczeństwa zdecydował się na nieodwracalne zamknięcie Pana konta. Nie jest Pan upoważniony do nowej rejestracji.
Prosimy zapoznać się z poniższym punktem regulaminu.
https://www.bwin.com/help.aspx?mode=content&page=agb_allgemeines
Bardzo nam przykro, że musieliśmy podjąć taką decyzję.
Z poważaniem,
Support Team z bwin
normalnie jestem wsciekly jak mozna potraktowac klienta ;/;/;/
podali link do calego regulaminu i skad mam wiedziec o co im chodzi normalnie zal. napisalem im wylewnego maila zoaczymy co odpisza
nie wplacajcie im pieniedzy!!!!
Szanowny Panie Iw.....
Uprzejmie informujemy, że ze względów bezpieczeństwa Dział Bezpieczeństwa zdecydował się na nieodwracalne zamknięcie Pana konta. Nie jest Pan upoważniony do nowej rejestracji.
Prosimy zapoznać się z poniższym punktem regulaminu.
https://www.bwin.com/help.aspx?mode=content&page=agb_allgemeines
Bardzo nam przykro, że musieliśmy podjąć taką decyzję.
Z poważaniem,
Support Team z bwin
normalnie jestem wsciekly jak mozna potraktowac klienta ;/;/;/
podali link do calego regulaminu i skad mam wiedziec o co im chodzi normalnie zal. napisalem im wylewnego maila zoaczymy co odpisza
nie wplacajcie im pieniedzy!!!!