Wiesz cucumberman, na tym polega marketing. Im jest więcej firm bukmacherskich tym lepiej dla nas. Każda firma musi rywalizować, zdobywać nowych klientów.
Bet-at-home to stary dobry bukmacher i wydaje mi sie, że dużo osób zaczynało właśnie od
BAH.
Tak jak pisałem, każdy rywalizuje, powstały nowe firmy nowe promocje.
Expekt wybił się jednym, 'zafundował' 200 zł dla każdego nowego użytkownika.
Expekt dopiero 'zbieral' klientow, gdzie jednoczesnie
bet-at-home ich tracił.
Mowisz, czy sie pytasz, dlaczego tylko
BAH robi rowna promocje dla wszystkich ? Dlatego ze 'Wszyscy zrezygnowali' z tego buka i nie byłoby sensu oferować tylko Nowym uzytkownikom, lepiej zawalczyć rownież o 'starych' co zrezygnowali. Dlaczego ? pewnei kazdy wie, a nawet pisalem wczesniej.
lól