Ale skoro piszą w mailu, że należą mi się spiny więc dlaczego ich nie dostałem?
Jest mozliwe jakos poprosic support o spiny? Bo zarejestrowalem sie i mam wszystkie spiny expired :/
juz nic sie nie odezwe ???? ale przez takie osoby nie ma dla nas promocji :spokodfhgfh:
już nie chodzi o ta jedna linie bo na takie niech nas blokuje tak jak w metro casino, szkoda tylko tego gold i sunset tu były co tydzień spiny i można było coś wygrać i się wzbogacić a teraz ... raczej nie dostaniemy spinów u nich juz.Ale czy to nie jest pieprz* paranoja - promocja taka sobie, 1 linia za niewielka stawke a i tak znalezli sie idioci (inaczej ich nazwac nie mozna) zeby pozakladac konta na wszelkie znane zyjatka.
Zawsze sie dziwiwlem, ze ludzie robia takie rzeczy dla marnych $20 ale tu to juz tragedia - i teraz jak juz pojawi sie jakas naprawde fajna promocja to nie DLA NAS.
Tak wiec moze sie laskawie co niektorzy zastanowia !!!
Po prostu niektórzy za bardzo chcą coś wygrać i nie mogą się pogodzić z tym, że na jednym koncie im się nie udało ???? Niech najlepiej zakładają sobie po milion kont w kasynach RTG , ale jeszcze tego brakowało, żeby nas w sieci Bossmedia i microgaming zablokowali ???? Porażka po prostu, jedyne dobre kasyna, fajne promocje (przeważnie), a tu jak zwykle multikontowcy zadziałali...
zablokował ktoś Ci konto w bossmedii ??, racze tylko tą promocję. Zawsze możesz sobie wpłacić kasę i za swoje grać, więc nie jest tak źle.