no to czekamy na info od Ciebie![]()
przecież to tylko kwestia czasu, jeśli papierki wysłał, to max 48h i sarka będzie na jego mb :spokodfhgfh: RIVAL to bdb sieć !
hehe to ja nie wiem, wszyscy wygrywaja jakies kosmiczne sumy a ja jak zwykle wyzerowałem konto w kilka min. To jest moje mega szczescie
Witam.mam problem, w każdym kasynie z sieci Rival nie potrafię się zalogowac.Mianowicie program mi się już zainstaluje i potem zamiast dojsc do okna logowani ciągle wyskakuje komunikat ,że nie może zostać polączony sprawdzic polaczenie internetowe,a gdy dam OK to progra się wyłaczć
![]()
Jakie papierki ??
Nazwa rachunku :
eKONTO![]()
![]()
Numer rachunku :
66 1140 2004 0000 3102![]()
![]()
Numer rachunku IBAN :
PL 66 1140 2004 0000 3102![]()
![]()
Numer BIC :
BREXPLPWMBK![]()
![]()
Rodzaj rachunku :
RACHUNEK BIEŻĄCY![]()
![]()
Posiadacz rachunku :
Marcin .....![]()
![]()
Pełnomocnik ogólny :
Brak![]()
![]()
Rola klienta :
POSIADACZ![]()
![]()
Saldo :
PLN![]()
![]()
Dostępne środki :
-PLN![]()
moze byc cos takiego na temat banku??
bo nie weim skad mam wziasc ten skan rachunku bankowego
Ile dni na to trzeba czekac?? a nie mozna w wersji elektronicznej poprosic o wykaz?? Jeszcze sprawa z formularzem gdzie go moge znalesc??
wysyłałeś im skany dowodu itp ? jak tak , to na jaki adres mailowy :jezora:??