>>> Odbierz prawdziwy ZAKŁAD BEZ RYZYKA! <<<<

Wyplata na zły email

georgeclooney 0

georgeclooney

Użytkownik
Dołączył
Sierpień 12, 2011
Posty
12
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Tel-Aviv
Witam!
Dzisiaj przez pomyłkę zleciłem wypłatę na e-mail z końcówką go2 zamiast o2 , po dojściu wypłaty w mailu pisało następująco :

HOW TO CLAIM YOUR MONEY
A) You do not have a Skrill (Moneybookers) account yet:
To claim your money simply (tutaj byl link do otworzenia konta )and complete the sign up form to open your free Skrill (Moneybookers) account. Alternatively, copy this link: (link do otworzenia skrill ) and paste it into the address bar of your browser.
Important: When signing up, please use the email address you received this email to.
B) You already have a Skrill (Moneybookers) account :
The email address to which you received this payment is obviously not registered with Skrill (Moneybookers) yet. Therefore, please log into your Skrill (Moneybookers) account and add the following email address to your profile: xxxx @ go2 pl
In order to do this, go to &#39;My Account&#39; &gt; &#39;Profile&#39; &gt; and click the &#39;Add/Remove&#39; button below the &#39;List of email addresses&#39;

Dodałem e-mail do konta skrill ,lecz środki do tej pory nie zostały dodane , wiecie co robić?
 
sylwek2012 1K

sylwek2012

Użytkownik
Dołączył
Grudzień 11, 2007
Posty
1652
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Jastrzebie Zdrój
Witam!

Dzisiaj przez pomyłkę zleciłem wypłatę na e-mail z końcówką go2 zamiast o2 , po dojściu wypłaty w mailu pisało następująco :


HOW TO CLAIM YOUR MONEY

A) You do not have a Skrill (Moneybookers) account yet:

To claim your money simply (tutaj byl link do otworzenia konta )and complete the sign up form to open your free Skrill (Moneybookers) account. Alternatively, copy this link: (link do otworzenia skrill ) and paste it into the address bar of your browser.

Important: When signing up, please use the email address you received this email to.

B) You already have a Skrill (Moneybookers) account :

The email address to which you received this payment is obviously not registered with Skrill (Moneybookers) yet. Therefore, please log into your Skrill (Moneybookers) account and add the following email address to your profile: xxxx @ go2 pl
In order to do this, go to &#39;My Account&#39; &gt; &#39;Profile&#39; &gt; and click the &#39;Add/Remove&#39; button below the &#39;List of email addresses&#39;



Dodałem e-mail do konta skrill ,lecz środki do tej pory nie zostały dodane , wiecie co robić?


Pisz do nadawcy, być może cofnął przelew. Jak nie masz zarejestrowanego MB to w każdej chwili możesz cofnąć przelew
 
suchoparek 1,8K

suchoparek

Użytkownik
Dołączył
Wrzesień 7, 2009
Posty
3572
Reaction score
0
Punkty
0
Dodałeś adres mailowy go2,ale czy go zweryfikowałeś?
Miałem podobną sytuacje z tym że nie mogłem dodać kolejnego adresu.
Po opisaniu supportowi MB problemu,pieniądze wróciły z powrotem na konto przesyłającego.
 
georgeclooney 0

georgeclooney

Użytkownik
Dołączył
Sierpień 12, 2011
Posty
12
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Tel-Aviv
Chodzi o to raczej że nadawca nie cofnął przelewu , tylko Skrill coś nie może do zaksięgować
@Suchoparek: Zweryfikowałem