>>> Odbierz prawdziwy ZAKŁAD BEZ RYZYKA! <<<<

Wypłata na kartę VISA.

bumbatyper 204

bumbatyper

Użytkownik
Dołączył
Czerwiec 20, 2014
Posty
127
Reaction score
0
Punkty
0
Cześć. 13.09.2014r. chciałem zweryfikować kartę VISĘ, która jest na moją matkę. (Skrill na mnie) Było wszystko okej, ściągnęli 1.22. (Od razu po tym przelałem ze skrilla blisko 250 zł na tę kartę - jeszcze nie zweryfikowaną). Po tym nie zakończyłem weryfikacji tej karty (dopiero dzisiaj zobaczyłem, że trzeba dokończyć tę weryfikację). Prosili o pewną kwotę (nie doczytałem - moja wina, że musi to być kwota, która została ściągnięta z karty VISA.) Po trzecim złym wpisaniu tej kwoty weryfikacja karty nie powiodła się. Napisałem email do nich odnoście tego, pewnie też zadzwonię w tej sprawie. Jednak ta moja sprawa jest zagmatwana, dużo problemów jest z tego, że nie doczytałem wielu rzeczy. Powiedzcie mi proszę tylko, czy będzie dało się odzyskać te 250 zł, bo zostało już ściągnięte z konta skrill, czy nie? Czy będzie problem z przelaniem takiej małej kwoty na tą kartę mojej matki, jak już wspomniałem, że konto skrill jest z moimi danymi? Teoretycznie wszystko przebiegało pomyślnie. Co było by po tym jakbym dobrze wpisał tę kwotę (1.22)?
 
Ostatnio przyznane punkty reputacji:
testuje +1 Punkty (dzieki za skoki)
bumbatyper 204

bumbatyper

Użytkownik
Dołączył
Czerwiec 20, 2014
Posty
127
Reaction score
0
Punkty
0
Dostałem taką odpowiedź (o dziwo szybko)
Dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta Skrill.

Uprzejmie Panu przypominamy część z naszych Warunków, które pan zaakceptował podczas rejestracji na naszej stronie:
&quot;4.6. Mogą Państwo powiązać instrumenty płatnicze (takie jak rachunki bankowe, karty kredytowe czy karty debetowe) z Państwa kontem Skrill jedynie pod warunkiem, że są Państwo właścicielem danego instrumentu płatniczego.&quot;
Z tego powodu danej karty usunęliśmy z Pańskiego konta i Pan nie będzie mógl dalej tej karty używać w systemie Skrill.
W stosunki do niedostarczonych środków potwierdzamy, że skontaktowaliśmy się z działem Płatności. Jak tylko dostajemy odpowiedź, skontaktujemy się z Panem mailowo aby podać więcej informacji. Zwykle procedura trwa do 2 dni roboczych.
Dodatkowo odnotowaliśmy, że Pan posiada jeszcze jedno konto Skrill zarejestrowane pod adresem email xxx. Obecnie obie konta zablokowaliśmy, ponieważ dane zarejestrowane na tych kont się różnią. Abyśmy mogli odblokować jedno z tych kont prosimy wysłać do nas:
- kolorową czytelną kopię (obu stron) ważnego dokumentu tożsamości ze zdjęciem (dowód osobisty lub paszport lub prawo jazdy) w bardzo dobrej jakości. Wszystkie dane muszą być widoczne oraz czytelne.

Prosimy tez potwierdzić z którego z tych kont chciałby Pan w przyszłości korzystać.
Uwaga: Ze względu na wymogi zgodności z normą bezpieczeństwa danych w branży kart płatniczych (PCI DSS, Payment Card Industry Data Security Standard), nie akceptujemy ani nie przetwarzamy wyciągów z kart kredytowych/debetowych ani żadnych innych dokumentów zawierających informacje o karcie.
Prosimy wysłać niezbędne dokument po zalogowaniu na naszej stronie przechodząc do sekcji:
https://help.skrill.com/docs.
Z góry dziękujemy za współpracę w tej kwestii.

Z poważaniem,
Galina
Еkipa Skrill