>>> Odbierz prawdziwy ZAKŁAD BEZ RYZYKA! <<<<

wypłata kartą skrill - bankomat nie wypłacił gotówki!!!

ajax123 7

ajax123

Użytkownik
Dołączył
Lipiec 7, 2012
Posty
39
Reaction score
0
Punkty
0
Witam i od razu napiszę POMOCYYY!
Dziś poszedłem do bankomatu KBS Kraków i chciałem wypłacić 540 zł.
Wkładam kartę, wpisuję pin, bankomat przetwarza i wysuwa karte, komunikat że transkcja ok a pieniędzy brak ;( ???? ????
Przychodzę do domu, oczywiście ściągnęło kasę ;(
Ból i rozpacz....
Dzwonię do skrilla, dziś niedziela to tylko po angielsku. Jakiś Jimmy mówi, że wszystko wygląda ok ale zrobią dochodzenie i odpiszą meilowo...
Dzwonię do operatora bankomatu (Bzwbk), gość mówi że składa się reklamację do swojego banku i on przesyła do tego do którego należy bankomat... Łatwo powiedzieć SKRILL W ANGLII ????
Co mam robić Panowie? Jutro chcę iść do banku i próbować coś załatwić ale nie widzi mi się żeby mieli zwrócić...
5 dni temu wypłacałem nią stówkę i wszystko było ok...
Pozdro i dzięki za wszystkie rady i odpowiedzi...
 
B 66

brokers

Użytkownik
Dołączył
Listopad 3, 2014
Posty
158
Reaction score
0
Punkty
0
Poczekasz pewnie kilka tygodni znając Skrill i ich dochodzenia. Co raz gorzej z tą firmą a konkurencji brak.
Bank Ci nic nie zwróci, nie ma takiej opcji
 
ajax123 7

ajax123

Użytkownik
Dołączył
Lipiec 7, 2012
Posty
39
Reaction score
0
Punkty
0
jak bank będzie sprawdzał operacje z bankomatu, to przecież zobaczą nadwyżke i to nie 10, ale 540.. zapytam jutro w placówce
Zadzwonie też jutro na polską obsługę skrilla może czegoś niezrozumiałem..
Ogólnie nigdy nie sądziłem, że takie coś mnie może spotkać i że w ogóle jest to możliwe.. ;(
 
przemoevil 283

przemoevil

Użytkownik
Dołączył
Czerwiec 9, 2008
Posty
844
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
z piekla
nie przejmuj się tez miałem kiedyś podobną sytuację. Chciałem wypłacić 900 zł i podobnie jak Ty bankomat nie wypłacił mi kasy tylko zwrócił kartę i oczywiście pobrało szajs ze Skrilla. No to poszedłem do banku (PKO) złożyłem wyjaśnienia dostałem wydruk z tego bankomatu ze tego dnia została dokonana transakcja i że pieniądze nie wypłacono. I napisałem do supportu Skrilla z prośbą o wyjaśnienie i po kilku dniach kasa wróciła na moje konto.
 
Ostatnio przyznane punkty reputacji:
ajax123 +4 Punkty (troche uspokaja, dzieki)
S 118

sickboy4444

Użytkownik
Dołączył
Grudzień 21, 2015
Posty
57
Reaction score
0
Punkty
0
Mi też zwrócili i nie musiałem robić prawie nic. Tyle, że to było ok rok temu.
 
Ostatnio przyznane punkty reputacji:
ajax123 +4 Punkty (troche uspokaja, dzieki)
ajax123 7

ajax123

Użytkownik
Dołączył
Lipiec 7, 2012
Posty
39
Reaction score
0
Punkty
0
Dzięki za odpowiedzi,
Jutro dam znać co się udało załatwić
 
sylwek2012 1K

sylwek2012

Użytkownik
Dołączył
Grudzień 11, 2007
Posty
1652
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Jastrzebie Zdrój
Dzięki za odpowiedzi,
Jutro dam znać co się udało załatwić
Zwrócą zwrócą nic nie zginie caly problem polega na tym że jak kiedyś miałem podobną sytuację to 3 tyg musiałem czekać na zwrot. Może teraz szybciej to załatwiają nie wiem ale zwrócą napewno.
 
ajax123 7

ajax123

Użytkownik
Dołączył
Lipiec 7, 2012
Posty
39
Reaction score
0
Punkty
0
Byłem w banku (w tym od bankomatu), wiedzą że taka sytuacja miała miejsce i oczywiście mam składać reklamację w swoim banku..
Dzwoniłem do skrilla, jakaś ukrainka powiedziała że wczoraj sprawe zgłaszałem i poszło do odpowiedniego działu i pozostaje czekać
zobaczymy ile to potrwa, w statusie na skrillu jest że w toku..
 
kuchcik 4,6K

kuchcik

Użytkownik
Dołączył
Grudzień 28, 2010
Posty
2531
Reaction score
0
Punkty
0
Sylwek już Ci napisał - masz pewność, że wszystko będzie okej, ale trzeba się uzbroić w cierpliwość. Niestety Skriil często się ślimaczy.
 
ajax123 7

ajax123

Użytkownik
Dołączył
Lipiec 7, 2012
Posty
39
Reaction score
0
Punkty
0
Dziś dostałem odpowiedź od Skrilla ( 24 h od zgłoszenia - to na plus)
The following payment with your Skrill card has been successfully authorized:

dane transakcji...

However, we have yet to receive the financial settlement for it. This is the reason why you can’t see it in your Skrill transaction history. If the transaction is not debited by the merchant and we do not receive a financial statement for it, we will automatically return the money back to your balance within 10 days after the date the payment was initiated.

Please be kindly asked to inform us in case you see this payment in your Skrill transaction history.
Kind regards,
No nic czekam 10 dni i dam znać po jakim czasie zwrócą
 
ajax123 7

ajax123

Użytkownik
Dołączył
Lipiec 7, 2012
Posty
39
Reaction score
0
Punkty
0
Robi się co raz ciekawiej, dziś skrill autoryzował transkację czyli wyszedł z założenia, że bankomat mi wypłacił te pieniądze. Obsługa powiedziała, że skrill będzie osobiście kontaktował się z bankiem w którym jest ten feralny bankomat..
Dodam jeszcze tylko, że w poniedziałek nastąpiła awaria bankomatu i go naprawiali..
Przypadek 1:1000 000 chyba ;/

_____________________________________________________________________________________
SPRAWA ROZWIĄZANA
Po drugim kontakcie z Obsługą polską, dziś pieniądze co do grosza wróciły na konto.
Trzeba było trzymać rękę na pulsie ale skrill potrzebował 3 dni robocze więc naprawdę się postarali ;)
Dzięki i pozdrawiam
 
shingper 563

shingper

Użytkownik
Dołączył
Czerwiec 14, 2007
Posty
915
Reaction score
0
Punkty
0
Miałem podobną sytuację jednak reklamację składałem w euronecie (akurat ten bankomat był). Po około tygodniu kasa wróciła na Skrill.
 
L 0

lukas11

Użytkownik
Dołączył
Wrzesień 16, 2007
Posty
20
Reaction score
0
Punkty
0
Gdzie zgłaszałeś całą sprawę? Do polskiego supportu czy angielskiego? Czy pisałeś e-maila do SKRILL czy tylko dzwoniłeś telefonicznie? Proszę o szybką odpowiedź, bo sam mam niemal identyczny problem ????