>>> Odbierz prawdziwy ZAKŁAD BEZ RYZYKA! <<<<

Wszędzie limity:)

O 6

olekre

Użytkownik
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Sopot
Cześć,
Jestem nowy w świecie bukmacherskim ????
Czy mogę gdzieś grać, gdzie nie dostanę limitów?.
Gram single 1x2, ale też zdaża mi się grać często jakieś inne zakłady z małym kursem +/- 1.10 za &quot;postaw max&quot;.
Interesuje mnie tylko zawykla graj, jak wyżej ????
U kilku już mam limity.
Bet365
Bet-at-home
bwin
Betclic
Może jest gdzieś możliwość gry bez limitów. Tylko gdzie i jak to działa ? ????
Pozdrawiam.

Ostatnio przyznane punkty reputacji:
homel +6 Punkty (STS albo toto-mix)
cruelo 0

cruelo

Użytkownik
Reaction score
0
Punkty
0
Polecam Pinnacle. Tam wartość limitu zależna jest od zdarzenia. Im bardziej popularne tym ta wartość jest wyższa. Do tego mają najniższą marżę, więc kursy również są atrakcyjniejsze. ????

O 6

olekre

Użytkownik
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Sopot
To byłoby nawet fajne, ale mają słabą ofertę zakładów.
Nie ma np. overow na gole czy rogi ????
Może coś innego?

cruelo 0

cruelo

Użytkownik
Reaction score
0
Punkty
0
Jasne że są overy na gole. Na rzuty różne również, ale mają one jedynie topowe ligi europejskie.

B 30

banglard00

Użytkownik
Reaction score
0
Punkty
0
jedynie buki skierowane na betting azjatycki nie limituja ale tam nie ma kursow 1,1 i dziwnych zakladow na rogi itp. Sbobet, IBC etc.

O 6

olekre

Użytkownik
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Sopot
Ważne są dla mnie niskie kursy, bo na nich najwięcej zarabiam, grając &quot;postaw max&quot;. Gdyby nie limity, to spokojnie 20k na tydzień mogę wyciągnąć.
A jak w betfair? Są limity indywidualne i inne?.
Mógłbym zakładać nowe konta na znajomych,ale na nowym grając tym sposobem dostaje w kilka dni limit.

pagni 138

pagni

Użytkownik
Reaction score
0
Punkty
0