>>> Odbierz prawdziwy ZAKŁAD BEZ RYZYKA! <<<<

Support Moneybookers

junior_battle 148

junior_battle

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 23, 2010
Posty
131
Reaction score
0
Punkty
0
Witam, miałem pewną sprawę do MB, uruchomiłem moje konto, wszedłem w zakładkę &quot;Pomoc drogą elektroniczną&quot;, wybrałem odpowiednią zakładkę, napisałem pytanie i dostałem jakieś tam moje ID pomocy czy jakoś tak.

Gdzie mogę sprawdzić odpowiedź MB?
 
brooklynbounce 888

brooklynbounce

Użytkownik
Dołączył
Marzec 16, 2009
Posty
1282
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Kraków
Witam, miałem pewną sprawę do MB, uruchomiłem moje konto, wszedłem w zakładkę &quot;Pomoc drogą elektroniczną&quot;, wybrałem odpowiednią zakładkę, napisałem pytanie i dostałem jakieś tam moje ID pomocy czy jakoś tak.
Gdzie mogę sprawdzić odpowiedź MB?

Chyba trzeba zadzwonić na Brytyjski nr dostępny na ich stronce....Porażka to MB:-|Całe te weryfikacje i inne procesy początkowe,odstraszają,żeby zakładać tam konto.....
 
djgregor 55

djgregor

Użytkownik
Dołączył
Kwiecień 1, 2010
Posty
210
Reaction score
0
Punkty
0
Odpowiedz przyjdzie na twojego e-maila.
Ale nie spodziewaj sie ze szybko to nastapi.
Ja mialem konto zalozone z 3 lata i nagle musialem wyslac skan dowodu i skan rachunku w ktorym widnieja moje dane.
Wszystko trwalo z 2tyg.
.Przewaznie odp mialem po 2 dniach.

Raz musialem ponowic pytanie lub wyslanie dokumentow bo nic nie odpowiedzieli.
Bylem tym bardzo sfustrowany gdyz myslalem ze jeszcze strace pewna kwote.
Ale wszystko wyszlo ok.
A te swoje ID musisz zachowac gdyz bedziesz je wpisywal przy wysylaniu np jakiekos zapytania lub zalacznikow
Support w porownaniu do bukow w money jest beznadziejny!
 
L 5

lansswk

Użytkownik
Dołączył
Lipiec 2, 2010
Posty
22
Reaction score
0
Punkty
0
Moneybookers odpisuję na maile w ciągu 24h,ale jeśli mają twoją kasę lub złożyłeś słuszna reklamację i oni wiedza,że jest słuszna to mogę nawet wcale na kilka maili nie odpisać.
Ja na razie nie miałem z nimi większych problemów
 
bludek 367

bludek

Użytkownik
Dołączył
Luty 13, 2008
Posty
1048
Reaction score
0
Punkty
0
ale jeśli mają twoją kasę lub złożyłeś słuszna reklamację i oni wiedza,że jest słuszna to mogę nawet wcale na kilka maili nie odpisać.

Z tego co wiem to każda kolejna wysłana wiadomość &#39;przesuwa&#39; na koniec kolejki.

Wygląda to tak, że wysyłając kolejne maile (na które nie mieliśmy odpowiedzi) w poniedziałek, wtorek i środę zostają one &#39;połączone&#39; i traktowane są jako wiadomość ze środy.

W ten sposób zasypując ich mailami sami wydłużamy czas oczekiwania na odpowiedź i być może stąd wrażenie, że nie odpisują na maile.