>>> Odbierz prawdziwy ZAKŁAD BEZ RYZYKA! <<<<

Problem z internetem <<MULTIMEDIA>>

mocko 0

mocko

Użytkownik
Dołączył
Marzec 24, 2008
Posty
185
Reaction score
0
Punkty
0
mam przedłużyłem umowę z 512kb/s na 1mb/s od 1grudnia zmiana miała nastąpić miałem wtedy zrestartować modem i powinno być ok jest 6 i żadnej poprawy nie ma ktoś wie o co może tu chodzić?
 
radek03 90

radek03

Forum VIP
Dołączył
Marzec 31, 2007
Posty
1455
Reaction score
0
Punkty
0
Wyłącz modem na jakieś 40 min i potem spróbuj jeśli nic się nie zmieni to musisz skontaktować z biurem obsługi klienta.
 
mocko 0

mocko

Użytkownik
Dołączył
Marzec 24, 2008
Posty
185
Reaction score
0
Punkty
0
na noc zostawilem wylaczaony i nic sie nie zmienilo
 
A 2

algorytm

Użytkownik
Dołączył
Listopad 10, 2007
Posty
131
Reaction score
0
Punkty
0
ja mam takie glupie pytanie, od czego masz jezyk i numer telefonu na infolinie neostrady???

mowisz o co biega i wsekundzie masz predkosc taka jaką zamawiales.
 
flamaster 875

flamaster

Forum VIP
Dołączył
Sierpień 19, 2007
Posty
1395
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
krk
ja mam takie glupie pytanie, od czego masz jezyk i numer telefonu na infolinie neostrady???

na infolinię neostrady nie ma co dzwonic bo jak napisał umowę ma podpisaną z Multimedia Polska
 
mocko 0

mocko

Użytkownik
Dołączył
Marzec 24, 2008
Posty
185
Reaction score
0
Punkty
0
dzwoniłem nastepnego dnia mowia ze naprawia w ciagu najblizszych chwil i przepraszaja potem powiedzieli ze naprawione zebym modem zrestartowal no i znowu to zrobilem dalej dupa. Nie wiem moze zle go restartuje ale chyba wyjecia zasilacza z gniazdka nie mozna spieprzyc(za przeproszeniem)
 
radek03 90

radek03

Forum VIP
Dołączył
Marzec 31, 2007
Posty
1455
Reaction score
0
Punkty
0
W takiej sytuacji nie ma co się czaić tylko należy się wybrać do najbliższego biura klienta i tam postawić sprawę jasno, ze ciebie to nie obchodzi tylko chcesz mieć 1 mb i tyle, nie ma co się z nimi bawić.
 
grzesko 0

grzesko

Użytkownik
Dołączył
Sierpień 3, 2007
Posty
164
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Lódz
W takiej sytuacji nie ma co się czaić tylko należy się wybrać do najbliższego biura klienta i tam postawić sprawę jasno, ze ciebie to nie obchodzi tylko chcesz mieć 1 mb i tyle, nie ma co się z nimi bawić.
Ja mam sytuacje ze z 1MB na 2MB mialem przejsc 1listopada bylem juz u nich 3 razy oczywiscie mowili ze jutro juz bedzie ???? . jest 7 grudnia a ciagle mam 1MB. nastepnym razem jak pojde to bede chcial sie umowic z wiceprezesem na spotkanie, ponoc przyjmuje we wtorki. Wtedy mu wygarne za co ja place!!!
 
mocko 0

mocko

Użytkownik
Dołączył
Marzec 24, 2008
Posty
185
Reaction score
0
Punkty
0
ja dzownilem dzis i powiedzieli mi ze nie zmienili bo czegos tam nie wstukali itp a jak bylem bylem w biurze uprzejma pani mowila ze wszytsko jest juz zrobione jutro ide jeszcze ja place ja wymagam