Witam,
1 grudnia chciałem wpłacić pieniądze do Skrill za pomocą karty debetowej. Zrobiłem to tak jak zawsze i ku mojemu zdziwieniu depozyt na Skrill zakończył się niepowodzeniem (pamiętam że był komunikat informujący o tym że bank odrzucił żądanie zapłaty). Pieniądze z konta bankowego wypłynęły, dzisiaj już jako środki (wcześniej była blokada na tydzien - jak zawsze przy płatnościach kartą). Na mb nie mam w historii tej transakcji a teraz czytam że niezależnie od tego czy transakcja jest udana, czy nie to MUSI być w historii konta.
Spotkał się ktoś z taką sytuacją? Co mam zrobić?
E: Dosłownie teraz zobaczyłem że jest jeszcze zakładka Płatności nieudane i faktycznie, znajduje się tam mój niedoszły depozyt. Teraz wystarczy podać tylko jego ID supportowi i to powinno załatwić sprawę.
Można usunąć lub zostawić dla potomnych ????
1 grudnia chciałem wpłacić pieniądze do Skrill za pomocą karty debetowej. Zrobiłem to tak jak zawsze i ku mojemu zdziwieniu depozyt na Skrill zakończył się niepowodzeniem (pamiętam że był komunikat informujący o tym że bank odrzucił żądanie zapłaty). Pieniądze z konta bankowego wypłynęły, dzisiaj już jako środki (wcześniej była blokada na tydzien - jak zawsze przy płatnościach kartą). Na mb nie mam w historii tej transakcji a teraz czytam że niezależnie od tego czy transakcja jest udana, czy nie to MUSI być w historii konta.
Spotkał się ktoś z taką sytuacją? Co mam zrobić?
E: Dosłownie teraz zobaczyłem że jest jeszcze zakładka Płatności nieudane i faktycznie, znajduje się tam mój niedoszły depozyt. Teraz wystarczy podać tylko jego ID supportowi i to powinno załatwić sprawę.
Można usunąć lub zostawić dla potomnych ????