>>> Odbierz prawdziwy ZAKŁAD BEZ RYZYKA! <<<<

Problem z depozytem (karta debetowa)

D 319

defox

Użytkownik
Dołączył
Lipiec 5, 2006
Posty
452
Reaction score
0
Punkty
0
Witam,
1 grudnia chciałem wpłacić pieniądze do Skrill za pomocą karty debetowej. Zrobiłem to tak jak zawsze i ku mojemu zdziwieniu depozyt na Skrill zakończył się niepowodzeniem (pamiętam że był komunikat informujący o tym że bank odrzucił żądanie zapłaty). Pieniądze z konta bankowego wypłynęły, dzisiaj już jako środki (wcześniej była blokada na tydzien - jak zawsze przy płatnościach kartą). Na mb nie mam w historii tej transakcji a teraz czytam że niezależnie od tego czy transakcja jest udana, czy nie to MUSI być w historii konta.
Spotkał się ktoś z taką sytuacją? Co mam zrobić?
E: Dosłownie teraz zobaczyłem że jest jeszcze zakładka Płatności nieudane i faktycznie, znajduje się tam mój niedoszły depozyt. Teraz wystarczy podać tylko jego ID supportowi i to powinno załatwić sprawę.
Można usunąć lub zostawić dla potomnych ????
 
Ostatnio przyznane punkty reputacji:
rm6330 +1 Punkty (odszkodowanie za męską dziwkę :D poprawiłeś mi humor !!)
D 319

defox

Użytkownik
Dołączył
Lipiec 5, 2006
Posty
452
Reaction score
0
Punkty
0
MB twierdzi, że wina leży po stronie banku. Do tej pory nie dostałem zwrotu tej kwoty na konto. Co mam zrobić? Napisać do banku? Pewnie zażądają wyjaśnień i jeszcze mi kontrole konta przeprowadzą i jakieś konsekwencje wyciągną bo w tym chorym kraju wszuystko jest możliwe.
Miał ktoś taki przypadek?
Sorry za post pod postem, to w celu odświeżenia
 
A 511

amigo007

Użytkownik
Dołączył
Marzec 14, 2011
Posty
2204
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Polska
Zgłoś to do banku, niech to sprawdzą. Chyba że to niewielka kwota do 10 max 20zł, i jak boisz się sprawdzania i pytań banku to możesz dla spokoju odpuścić. Jednak ja gdybym był na twoim miejscu, to na pewno bym zgłaszał. W końcu korzystanie ze skrill-a póki co nie jest zabronione :)