czy jesli zleca sie wyplate z GB to wysylaja jakies potwierdzenie bo zlecilem wyplate w sobote a dzisiaj jest poniedzialek i do tej pory nic od nich nie dostalem, aha i czy trzeba im wyslac scan dowodu jesli weryfikacja karty byla w porzadku??
nie na zwykla konto bankowe (inteligo), ale juz mi wyslali maila i wszystko gra (napisali ze na chwile obecna nie beda potrzebowali scanu dowodu ale zastrzegaja sobie takie prawo na przyszlosc no i ze wyplata zostala zrealizowana 4 grudnia, domniemam wiec ze gdybym nie napisal do nich maila to oni nie wyslaliby potwierdzenia a kasa poprostu znalazlaby sie na koncie, bez zadnych zawiadomien)
Może przypomnę CI że żyjemy w 21 wieku (już :? ???? i dzisiaj wszystko wymaga weryfikacji, nawet konto w MB, może być często tak że środki są "zamrożone" na koncie w MB i ich nie widać w saldzie, a pokażą się jak zweryfikują adres lub numer konta bankowego (jak im podasz że wpłacasz ze swojego konta i je podasz i będzie się zgadzało imię nazwisko i adres właściciela konta w banku z tym na MB to reszta weryfikacji jest niepotrzebna).
GB wysyła potwierdzenie na maila że została dokonana wypłata środków pieniężnych (chyba że w opcjach zaznaczyłeś że tego nie chcesz-nie pamiętam teraz).
Przy wypłatach na konto bankowe proszę się uzbroić w:
IBAN (PL XXXXX --gdzie XX to 26 cyfrowy numer konta)
Iban zawsze jest potwierdzony znakiem PL :!:
Kod banku /Swift.
Banki podają go w takiej formie np
PKO BP PL
a GB chce żebyście to wpisali jako PKOBPPL ???? rozumiecie-->bez spacji :!:
dzieki stary ze mnie oświeciłeś, aha i jesli dalszy wyklad byl skierowany do mnie to niepotrzebnie sie fatygowales bo ja to wszystko wiem, jesli natomiast mialo to sluzyc innym uzytkownikom to chwala Ci za to...
Napisałem to poto żeby inni zaczynający przygodę z bukami netowymi nie zadawali głupich pytań typu: czemu mi kasa nie przyszła jak wypłaciłem 12 dni temu i w historii konta mam że jest wypłata.... także wiesz.. nie każdy wie tyle co TY