>>> Odbierz prawdziwy ZAKŁAD BEZ RYZYKA! <<<<

Piłka Nożna .. by Snice

snice 457

snice

Użytkownik
Reaction score
0
Punkty
0
Witam wszystkich , jestem nowy na forum. Bukmacherką zajmuję się od jakiś 2 lat , typy bede podawal tylko i wyłącznie z Piłki Nożnej .Stawek dokładnych nie będę dawał , aby każdy sobie dopasowal , dam np. 1/10 czyli 10% daje na wejście kuponu ;) przważnie będą to single , czasami duble , od święta treble. Wszelkie uwagi mile widziane ???? Skuteczność będzie podliczana co około 20 meczków
Jeżeli skorzystaliście z typów i się udało kliknijcie &quot;dzięki&quot; was to nic nie kosztuje a mnie ucieszy ^^

snice 457

snice

Użytkownik
Reaction score
0
Punkty
0
Piłka
2 Runda Carling Cup

Bournemouth vs West Bromwich Albion

typ : West Bromwich Albion
Kurs : 1.90 Bet365
Szansa: 8/10
23.08.2011 20:45

WYNIK: 1:4 dla Albionu ...
✅✅✅

Mecz 18 drużyny Premier League z 20 drużyną League One. Albion zajmuje 18 miejsce tylko dlatego że w 2 pierwszych meczach trafil na 2 angielskie potęgi... Chelsea oraz ManU.Pierwszy mecz z diabłami przegrali pechowo.. West Bromwitch przważał przez częśc meczu lecz miał praktycznie zerową skuteczność i strzelili po błędzie De Gei , manu doprowadzilo do remisu. W 2 połowie wygrali tylko poprzez przebłysk geniuszy nowego nabytku Ashleya Younga..:p(82 minuta czy jakos tak :p nie pamiętam dokladnie) , z Chelsea do przerwy bodajże prowadzili 1;0 :p , trzymali się dzielnie ale potem sie skruszyli troszke i się skończyło niestety 2:1 ... ???? .Bournemouth z kolei sprawuje się słabiutko , w niższej klasie rozgrywkowej zajmują 20 miejsce na 24.. z bilansem 4-8 a więc miejsce nad spadkową , zaczeli sezon słabo . Udało im się wygrać z nieco mocniejszym Sheffield Wednesday na własnym stadionie 2:0 potem było już coraz gożej ???? . Koniec :p

To mój 1 typ więc mogą być jakieś niedociągnięcia :p , dodał bym obrazki ale niestety potrzeba 10 postów :p

Ostatnio przyznane punkty reputacji:
parravon +1 Punkty
snice 457

snice

Użytkownik