- Reaction score
- 0
- Punkty
- 0
WYNIKI TESTÓW
Witam
Nie jestem jakimś programistą - jedyne co potrafię, to napisać coś w Pascalu, ale umiejętności te pozwoliły mi napisać program do zakładów bukmacherskich. Nie jest on jakiś skomplikowany (ok. 2000 linijek). Ale najważniejsze, żeby był skuteczny. Program oblicza procentowe szanse wygranej każdej z drużyn oraz remisu na podstawie wyników ostatnich 6 meczów ligowych, z uwzględnieniem miejsca gry (dom/wyjazd) oraz po uprzednim podaniu kursów mówi nam, który typ jest tzw. valuebetem (jeden warunek - musi on mieć powyżej 50% prawdopodobieństwa, bo np. granie przeciwko takiej Barcelonie po kursie 10.0 prędzej doprowadzi nas do bankructwa, niż do zysku) i na podstawie procentowych szans określa, jaki kurs powinni wystawić bukmacherzy.
Pozwolę sobie testować program w tym temacie. Wcześniej wypróbowałem go na lidze chorwackiej (nie wiedziałem, którą ligę wybrać, więc sobie wylosowałem) i program wypadał obiecująco. Stawka na każdy typ to wirtualna jednostka.
Na dziś program "wybrał" następujące typy:
Jaro-Lahti 1 1,85 (1,84*) Expekt 2-0
UCD - Bray X2 2,55 (1,90) Sportingbet 2-0
Bohemians - Sligo X2 2,14 (1,60) Ladbrokes 4-0
Singapore A.F. - Home Utd. 1X 1,57 (1,32) Sportingbet 2-5
Shelbourne - Derry 1X 1,62 (1,49) William Hill 1-2 stracili w końcówce
Monaghan - Cork 1 2,14 (1,57) Pinnacle 1-0
Finn Harps - Waterford 1X 1,70 (1,48 ) William Hill 1-1
Wexford - Limerick 2 2,30 (1,87) Bwin 5-3
Postawione:8j
Bilans:
2,31j
---
* kurs policzony z prawdopodobieństwa oszacowanego przez program

Witam