>>> Odbierz prawdziwy ZAKŁAD BEZ RYZYKA! <<<<

co to znaczy over, under ?

M 0

mateuszokroj

Użytkownik
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
internet
witam jestem początkującym i mam pytanie co to jest over, under 2,5 gola i co w tym chodzi gdzie jest ta funkcja? pokażcie na przykładach. z góry wielkie dzieki

luniu 20

luniu

Użytkownik
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
WSCB
over 2,5 : gdy postawiłeś over 2,5 gola zakład wygrywasz w przypadku gdy w meczu padną 3 gole lub więcej. Przegrywasz jeżeli padnie mniej niż 3 goli. Oto przykład :
Juventus vs Milan 2:2 &lt;------- postawiłeś over 2,5 w tym meczu są 4 bramki więc wygrywasz zakład
Juventus :vs Milan 2:0 &lt;------- są tylko 2 bramki w tym meczu więc przegrywasz
Tak samo działa under 2,5 gola. Aby twój zakład był wygrany w meczu musi paść mniej niż 3 gole . np.
Juventus vs Milan 1:0 &lt;------- zakład wygrany bo padł tylko 1 gol
Juventus vs Milan 3:2 &lt;------- zakład przegrany bo padło 5 goli
Zakład ten najczęściej wygląda tak w zależności od bukmachera :

Mam nadzieje że przybliżyłem Tobie o co chodzi pozdro.

D 0

daniel999

Użytkownik
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
z kont
Mowiac krotko:
over 2,5 gola = powyzej 2,5 gola w meczu (np. 2-1, 3-0)
under 2,5 gola = ponizej 2,5 gola w meczu (np. 1-1, 0-0)

jemjogurt 52

jemjogurt

Użytkownik
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
z lodufki
witam jestem początkującym i mam pytanie co to jest over ,under 2,5 gola i co w tym chodzi gdzie jest ta funkcja ?pokażcie na przykładach. z góry wielkie dzieki
Moge sie zalozyc ze nie masz 18stu lat pytajac o to, bo jezeli bys mial to bys wiedzial mniej wiecej z angielskiego co to znaczy, dwa ze raczej sie zaczyna grac u naziemnych i tam tez jest ponizej/powyzej, trzy jakbys mial rzeczywiscie wiecej lat to bys do wujka googla zobaczyl zamiast pisac na forum.
Bukmacherka nie jest dla dzieci.

shamoth 57

shamoth

Użytkownik
Reaction score
0
Punkty
0
Miasto
Bartenstein
A jak można odczytać w hokeju np over 5,5 i over 5?