>>> Odbierz prawdziwy ZAKŁAD BEZ RYZYKA! <<<<

Caspoint

D 0

dracon14

Użytkownik
Dołączył
Sierpień 21, 2014
Posty
5
Reaction score
0
Punkty
0
Witam, od 4 dni gram na tym buchmacherze. Raz juz wypłaciłem pieniądze. Dzisiaj kiedy wpłaciłem 400zł i znowu wyplaciłem 900zł, (zleciłem wypłate), dostałem takiego emaila:

Dear Customer

With regrets we have to inform you, that we had to close your account. We apologize for any inconvenience and thank you in advance for your understanding.

If you have any further questions, please do not hesitate to get in contact with us.
Mam wypłacone przez skrill 900zł. Koleś na emaile nie odpowiada co mam robić pomocy! ????
 
D 0

dracon14

Użytkownik
Dołączył
Sierpień 21, 2014
Posty
5
Reaction score
0
Punkty
0
EDIT:
*Cashpoint. Pieniądze doszły na konto skrill. Jednak wygrałem więcej niż wpłaciłem i od tego momentu zaczynają się problemy. Zablokowano mi konto bez powodu. Nawet nikt nie raczył napisać z jakiej przyczyny.. Poza tym jest limit postawienia zakładu. ODRADZAM tego buka.