>>> Odbierz prawdziwy ZAKŁAD BEZ RYZYKA! <<<<

Brak depozytu po wpłacie do Unibetu.

milk 3

milk

Użytkownik
Dołączył
Marzec 7, 2013
Posty
20
Reaction score
0
Punkty
0
Nie chciałem zakładać dwóch tematów w różnych działach, ale zależy mi na jak najszybszej pomocy.

Miał ktoś kiedyś podobną sytuację, z wpłatą kasy do Unibetu za pośrednictwem MB, co ja? Sprawa wygląda tak, mam konto w bph i chciałem w sobotę przelać siano na Unibet, ale zapomniałem, że ten badziewny bank nie zrobi tego w sobotę, ale nie o to chodzi. Zrobiłem mały błąd i zamiast przesyłać siano bezpośrednio przelewem24 zrobiłem to za pośrednictwem MB. Problem w tym, że siano mi z konta ściągnęło od razu. Dzisiaj rano dostałem dwa maile, jeden od MB, że siano zaksięgowali i już wysłali na konto w unibecie, a drugiego maila dostałem od Unibetu, że zaksięgowali kwotę. Wszystko byłoby pięknie, ale na koncie w unibecie nie mam tego siana nawet w historii transakcji, a oczywiście z MB siano też zniknęło. Pisałem do Unibetu, to mi odpisali, że do nich nic nie doszło, więc pytanie skąd się wziął rano ten mail od nich, że jednak wpłata doszła?!

Mail z MB:
Zasilił/a Pan/i swoje e-konto na stronie http://www.skrill.com, a następnie przesłał/a pieniądze do Firstclear Ltd z konta bankowego (Przelewy24 (Bank BPH)) w dniu 04-MAY-13 12.51.31.283277 PM.

Kwota w wysokości PLN 40 została pobrana za Pana/i konta bankowego.

Kwota ta pojawi się na Pana/i wyciągu bankowym jako kwota pobrana przez DIALCOM24 S.C.

Z poważaniem,
Skrill

mail z Unibet:
Pieniądze, które wpłaciłeś wpłynęły na Twoje konto:

Data: 2013-05-06 06:26
Kwota: 40.00 PLN
Wpłata przez: Moneybookers
Numer transakcji: 969868431
Zgodnie z procedurami bezpieczeństwa transakcji finansowych na koncie Unibet oraz na podstawie Ustawy o Grach przez Internet możesz zostać poproszony o przesłanie dokumentów w celu weryfikacji konta gracza takich jak: dowód osobisty, karta kredytowa, wyciąg z konta bankowego lub potwierdzenie miejsca zamieszkania. Weryfikacja konta odbywa się głównie w związku ze zleconą wypłatą na osobiste konto bankowe. W celu uzyskania większych informacji na ten temat, bardzo prosimy o kontakt za pomocą jednego z oferowanych przez nas sposobów ( email, telefon lub LIVE czat). Z przyjemnością odpowiemy na każde pytanie.

Będę wdzięczny za pomoc.
 
milk 3

milk

Użytkownik
Dołączył
Marzec 7, 2013
Posty
20
Reaction score
0
Punkty
0
Po telefonie do Skrilla (rozmowa po polsku była dość ciężka...) i kolejnych mailach i rozmowie na czacie na Unibecie jakoś udało się problem rozwiązać. Do tej pory nie wiem, o co chodziło, ale kasa jest na unibecie. Można zamknąć.