>>> Odbierz prawdziwy ZAKŁAD BEZ RYZYKA! <<<<

Bettilt - Bonus 500PLN, freebet, cashback i bilety na mecz Polska - Rumunia!

Status
Zamknięty.
kyyba 43

kyyba

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 4, 2015
Posty
87
Reaction score
0
Punkty
0
tak dobrze to nigdzie nie ma, do czasu jak obrotu nie zrobisz nie możesz wypłacić.

a ile razy musze obrocic bonusem a ile swoim hajsem?
 
mark 2,3K

mark

Forum VIP
Dołączył
Luty 10, 2008
Posty
4804
Reaction score
0
Punkty
0
Dla polaków zablokowana rejestracja czy tylko mi wyskakuje komunikat?

Chyba tylko Tobie. U nie jest tak jak bylo czyli mozna sie zarejestrowac
 
K 0

kolackajj

Użytkownik
Dołączył
Luty 28, 2017
Posty
13
Reaction score
0
Punkty
0
UWAGA! Zwracam się o pomoc i OSTRZEŻENIEM przed bukmacherem bettilt !
Bukmacher od kilku tygodni blokował moje pieniądze (5700 zł) , a teraz postanowił mi je zabrać/ukraść !
Ponad miesiąc temu zarejestrowałam się u tego bukmachera, wpłaciłam 1000 zł i finalnie do wypłaty zleciłam łącznie 5700 zł.
Z racji tego, że jestem kobietą wiedziałam, że weryfikacja może być trudna, ponieważ posiadam konta u innych bukmacherów i wiem jak ciężko jest zweryfikować konto.
Bukmacher poprosił mnie o skan dowodu osobistego i dokument potwierdzający adres.
Wysłałam od razu wymagane dokumenty. Bukmacher odrzucił mój wyciąg bankowy, więc wysłałam rachunek za internet. Wypłata dalej nie dochodziła i otrzymałam emaila z prośbą o wysłanie zdjęcia dowodu przy twarzy, dwie strony. Wysłałam tego samego dnia.
Bukmacher jednak dalej nie chciał wypłacić mi żadnych środków.
Otrzymałam emaila, że moje konto jest podejrzane w naruszeniu regulaminu, ale kiedy zapytałam w jaki sposób niby złamałam regulamin to nie potrafili odpowiedzieć NIC!
Dlatego wymyślili kolejną rzecz, żeby nie wypłaić moich pieniędzy.
Stwierdzili, że wymagana jest weryfikacja telefoniczna i teraz UWAGA!
Odebrałam telefon, Pani zadała mi kilka pytań na które odpowiedziałam i stwierdziła, że to wszystko i podziękowała za rozmowe.
Jaki skutek? Bukmacher dalej nie chciał wypłacić moich środków!
Stwierdzili, że wymagana jest kolejna rozmowa telefoniczna!
Otrzymałam maila, że mogą dzwonić o każdej godzinie. Zadzwonił Pan z obsługi, zadał podobne pytania na które odpowiedziałam (odnośnie tego jaki depozyt, jakie stawiałam zakłady, pytał o moje dane itp) i połączenie zostało przerwane! Chciałam oddzwonić, ale numer od nich za każdym razem jest zastrzeżony!
Napisałam im to w emailu, a oni stwierdzili, że weryfikacja nadal jest niezakończona!
FARSA!
Po kilku dniach zadzwonili po raz trzeci kiedy byłam w pracy.
Pełna nerwów i stresu, że nie chcą wypłacić moich środków (5700 zł) dość nerwowo zaczęłam domagać się wypłaty moich środków, ponownie padały różne pytania na które odpowiedziałam.
I UWAGA! Bukmacher napisał mi, że dział bezpieczeństwa zdecydował się zamknąć moje konto i mogą na chwile je odblokować, żebym mogła wypłacić UWAGA swój depozyt 1000 zł! Oczywiście tego nie zrobiłam, ponieważ chce odzyskać moje wszystkie pieniądze.
Zwracam się z ogromną prośba głównie do administratora Marcin_Odra, który współpracuje tu na forum z tą firmą.
Wszystkie emaile, mam na swojej skrzynce, wszystkie dokumenty.
Bukmacher od samego początku po prostu nie chciał mi wypłacić moich pieniędzy robiąc cały czas pod górkę dokładnie tak jak to opisałam!
Proszę o pomoc w odzyskaniu ukradzionych mi bez żadnego powodu środków!
Aktualnie bukmacher bettilt nie odpisuje na żadne moje emaile ????
 
M 163

maniek04121993

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 10, 2010
Posty
356
Reaction score
0
Punkty
0
Serio? mam nadzieje że Administracja forum pomoże ci wyjaśnić tą sytuacje. napisz na priv do Marcin_Odra
 
K 0

kolackajj

Użytkownik
Dołączył
Luty 28, 2017
Posty
13
Reaction score
0
Punkty
0
Historia autentyczna, napisałam już do administratora forum.
Spełniłam wszelkie żądania bukmchera w celu weryfikacji, a bettilt i tak postanowił ukraść moje pieniądze.
 
anderson-silva 3,5K

anderson-silva

Użytkownik
Dołączył
Październik 27, 2012
Posty
769
Reaction score
0
Punkty
0
Ma/Miał ktoś z was tutaj czasami jakieś problemy ze stroną? Dzisiaj dwa razy - przy próbie sprawdzenia historii zakładu i logowaniu się - biała strona i kod. To normalne?
 
mark 2,3K

mark

Forum VIP
Dołączył
Luty 10, 2008
Posty
4804
Reaction score
0
Punkty
0
Ma/Miał ktoś z was tutaj czasami jakieś problemy ze stroną? Dzisiaj dwa razy - przy próbie sprawdzenia historii zakładu i logowaniu się - biała strona i kod. To normalne?

Czasem tak jest ale bardzo szybko wszystko wraca do normy wiec nie jest to jakis duzy problem
 
kyyba 43

kyyba

Użytkownik
Dołączył
Styczeń 4, 2015
Posty
87
Reaction score
0
Punkty
0
Zastanawialem się czy wplacic pieniadze do was ale w takimrazie nie wplacam ani złotówki
 
K 0

kolackajj

Użytkownik
Dołączył
Luty 28, 2017
Posty
13
Reaction score
0
Punkty
0
Marcin_Odra bardzo proszę o pomoc.
Cała sytuacja opisana przeze mnie jest autentyczna.
Proszę wpłyń w jakikolwiek sposób na bukmachera, aby oddał mi moje środki, jest to na prawdę spora suma pieniędzy.
 
B 0

bettilt.com

Użytkownik
Dołączył
Maj 5, 2017
Posty
3
Reaction score
0
Punkty
0
Dzień dobry,

z racji, że zostaliśmy wywołani do odpowiedzi, postaram się w kilku zdaniach wyjaśnić sytuację omawianą powyżej. Tutaj należy wspomnieć, że omawianie tego typu spraw na forum nie jest standardową procedurą i staramy się tego unikać ale na fali oskarżeń ze strony użytkownika poniekąd zmuszeni jesteśmy podać nasze stanowisko.

Weryfikacja (w tym telefoniczna) konta użytkownika ma na celu zabezpieczenie użytkownika lub osób trzecich przed potencjalnymi stratami/szkodami. Jeśli dochodzi przy tym do naruszenia regulaminu, mamy wtedy pełne prawo do podjęcia stosownych działań.

Na przestrzeni ostatnich kilku tygodni dzwoniliśmy do wspomnianego użytkownika wielokrotnie, rozmawialiśmy ostatecznie min. 4 razy. Każda kolejna rozmowa z użytkownikiem zostawiała wiele znaków zapytania. Na sam koniec nasz pracownik Działu Ryzyka osobiście kontaktował się z wymienionym użytkownikiem i wszelkie wcześniejsze podejrzenia zostały potwierdzone. Brak spójności odpowiedzi i brak wiedzy na temat stanu rzeczywistego konta gracza przez osobę figurującą jako właściciel konta wskazują jednoznacznie na naruszenie regulaminu.
Stąd też podjęta została decyzja o zablokowaniu konta i zwrocie depozytu.

Pozdrawiam
 
K 0

kolackajj

Użytkownik
Dołączył
Luty 28, 2017
Posty
13
Reaction score
0
Punkty
0
Otrzymałam email od Bettilt:
&quot;
Konto Pani zostało zawieszone z powodu naruszenia regulaminu:
Gracz uznaje prawo BetTilt do wstrzymania wypłat środków, jeżeli BetTilt podejrzewa, że gracz może być zaangażowany lub był zaangażowany w działania niewłaściwe, w działania o charakterze oszustwa lub w działanie w zmowie.
Konto członkowskie gracza zostanie zamknięte, jeżeli Goldenrod Securities Limited ma podstawy, aby przypuszczać, że gracz jest zaangażowany w działania o charakterze oszustwa. BetTilt zastrzega sobie również prawo do zajęcia salda zamykanego konta.
Gracz musi zarejestrować swoje konto członkowskie osobiście. Zakazuje się rejestrowania konta dla innej osoby. Goldenrod Securities Limited ma prawo do zablokowania lub zamknięcia – według własnego uznania – takiego konta członkowskiego.
BetTilt przeprowadzi procedurę kontrolną „Poznaj Klienta” (ang. Know Your Client) po wpłaceniu przez gracza depozytu pieniężnego. Aby potwierdzić tożsamość gracza, BetTilt może zażądać dodatkowych dokumentów, jakie uzna za konieczne.
Jeżeli gracz zostanie złapany na oszustwie lub próbie oszukania obsługi BetTilt w dowolny sposób, w tym poprzez manipulowanie grą, dumping żetonów, oszustwo związane z przelewem lub płatnością lub jeżeli gracz wyraża nieprawdziwe lub złośliwe komentarze dotyczące funkcjonowania BetTilt w dowolnych mediach lub na dowolnych forach, BetTilt zastrzega sobie prawo do zamknięcia konta gracza oraz zwrócenia graczowi wszystkich środków.
W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt. W celu przyśpieszenia obsługi podczas kontaktu prosimy dołączyć nazwę użytkownika lub/i numer konta.
Z wyrazami szacunku,
Zespół Bettilt
&quot;
Po raz kolejny zapytałam w jaki sposób niby złamałam regulamin, a Bettilt nie potrafi odpowiedzieć na to pytanie. To zwykłe oszustwo ze strony tego bukmachera, bo formułki o rzekomym złamaniu przeze mnie regulaminu przesyłali już 2 tygodnie temu, a po kilku emailach pisali ponownie o weryfikacji konta i że na pewno odzyskam wszystkie środki po telefonicznej weryfikacji!
Bukmacher ewidentnie postanowił nie wypłacać 5700 zł od samego początku weryfikacji.
Ciekawi mnie tylko, że odpisali mi dziś na emaila dopiero po tym jak postanowiłam publicznie opisać swój problem...
 
al_capone 6,2K

al_capone

Gangster
Członek Załogi
Dołączył
Październik 14, 2005
Posty
11610
Reaction score
0
Punkty
36
Miasto
Chicago
Rano kontaktowałem się z ich managerem.
Odpowiedz masz post wyżej, musiał zostać ręcznie zaakceptowany.
P.s jak na wiek 60 letniej kobiety to gratuluje wiedzy sportowej ;)
 
K 0

kolackajj

Użytkownik
Dołączył
Luty 28, 2017
Posty
13
Reaction score
0
Punkty
0
Czy w regulaminie jest zapis, że kobieta powyżej jakiegoś wieku nie może założyć konta u bukmachera i wygrywać pieniędzy?
Samodzielnie założyłam konto i własnoręcznie stawiałam zakłady. Dobrowolnie, nikt mnie do tego nie zmuszał, a to skąd czerpie wiedzę to przecież moja prywatna sprawa, może być to internet, a może być to wnuczek.
Regulamin nie został przeze mnie złamany w żaden sposób!
Rozumiem, że od Ciebie jako administratora takze nie uzyskam pomocy w odzyskaniu swoich środków?
Jeśli bukmacher od początku kwestionował mój wiek i konto to po co wysyłanie wszystkich dokumentów, zdjęcia przy twarzy, męczenie rozmowami telefonicznymi, aby finalnie UKRAŚĆ prawie 6000 zł?
 
al_capone 6,2K

al_capone

Gangster
Członek Załogi
Dołączył
Październik 14, 2005
Posty
11610
Reaction score
0
Punkty
36
Miasto
Chicago
Rozumiem, że od Ciebie jako administratora takze nie uzyskam pomocy w odzyskaniu swoich środków?
Otrzymałem wiadomość od Ciebie i od razu zareagowałem. Otrzymałaś maila plus odpowiedź na forum.
Nie mam powodów nie wierzyć w słowa managera, którego bardzo dobrze znam.
Rozumiem, że gdyby rozmowa odbywała się w języku angielskim to potrzebowałabyś tłumacza, suflera. Rozmowa odbywała się w naszym języku i sufler nie był Pani potrzebny. Chyba, że w tym wieku pamięć już nie tak jak za młodu i potrzebna była pomoc.
Ja jestem adminem 12 lat i podobnych przypadków znam sporo. Zawsze to bukmacher miał rację. Wysoki bonus to łatwy sposób na zarobek i Polacy kombinują. Mamy sporo osob zadowolonych z tego bukmachera, nikt nie zgłaszał do tej pory zastrzeżeń.
 
K 0

kolackajj

Użytkownik
Dołączył
Luty 28, 2017
Posty
13
Reaction score
0
Punkty
0
Ale w jakie słowa managera?
Bettilt jasno mi pisał wielokrotnie, że po weryfikacji telefonicznej wszystkie środki zostaną wypłacone:
&quot;
Witamy w Bettilt!

Od razu po dodatkowej weryfikacji telefonicznej konta Pani będzie mogła wypłacać swoje środki.

W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt. W celu przyśpieszenia obsługi podczas kontaktu prosimy dołączyć
nazwę użytkownika lub/i numer konta.


Z wyrazami szacunku,
Zespół Bettilt&quot;


1 rozmowa w całości poprowadzona i zakończona przez Panią z supportu.
2 rozmowa przerwana bez możliwości oddzwonienia.
3 rozmowa w całoście przeprowadzona.

I nagle po tych wszystkich wysłanych dokumentach, zdjęciu przy twarzy, rozmowach telefonicznych bukmacher wkleja punkt, że może i tak zablokować konto i wszelkie środki? Chyba to jakieś żarty..

Od samego początku bukmacher nie chciał wypłacić tych środków o czym świadczy nie tylko ta niekończąca się weryfikacja, ale też pytania typu &quot;w jakiej kolorystyce jest serwis?&quot; - pytania zadane podczas trzeciej rozmowy kiedy zostałam oderwana od pracy. Śmiech na sali. To typowe czepianie się, aby tylko dać im powód do zablokowania konta.
Przy 4 rozmowie zapytaliby jaki kształt ma przycisk służący do depozytu?

Dowód osobisty wysłany dwie strony, zdjęcie przy twarzy dwie strony wysłane, wyciąg rachunku bankowego wysłany, rachunek za internet wysłany, 3 rozmowy telefoniczne przeprowadzone.
Nie dam okraść się z 5700 zł.
Proszę o podanie miejsca w Polsce gdzie mogę osobiście stawić się z dokumentem tożsamości, aby odebrać WSZYSTKIE środki.
 
C 0

cinek1234

Użytkownik
Dołączył
Kwiecień 8, 2011
Posty
11
Reaction score
0
Punkty
0
Czy ktoś z klientów Bettilta poproszony o przesłanie zdjęcia dowodu przy twarzy i przeprowadzenie rozmowy telefonicznej otrzymał od nich wygrane pieniądze ?
Czy ktokolwiek udanie przeszedł ich dodatkową weryfikację i otrzymał wygrane ?
Zastanawiam się ,czy ta cała procedura dodatkowej weryfikacji ( zdjecia przy twarzy, rozmowa telefoniczna) to nie jest mydlenie oczy - nieodwołalna decyzja by skonfiskować wygrane już zapadła a cała reszta to tylko wodzenie za nos usera ?
 
al_capone 6,2K

al_capone

Gangster
Członek Załogi
Dołączył
Październik 14, 2005
Posty
11610
Reaction score
0
Punkty
36
Miasto
Chicago
Praktycznie u każdego bukmachera kobieta, zwłaszcza w podeszłym wieku jest weryfikowana telefonicznie.
 
B 0

bettilt.com

Użytkownik
Dołączył
Maj 5, 2017
Posty
3
Reaction score
0
Punkty
0
Zastanawialem się czy wplacic pieniadze do was ale w takimrazie nie wplacam ani złotówki

Oczywiście nie nalegam i nie namawiam, ale mogę jedynie zapewnić, że pozwalamy klientom grać, praktycznie nie ma limitów na stawki. Gramy fair - i tego samego oczekujemy od klientów.
 
K 0

kolackajj

Użytkownik
Dołączył
Luty 28, 2017
Posty
13
Reaction score
0
Punkty
0
Marcin_Odra nie odpowiedziałeś na moje dwa pytania:

1) Gdzie w regulaminie jest zapis, że kobieta po przekroczeniu ustalonego wieku nie może zarejestrowac sie u bukmachera i wygrywac?

2) Gdzie moge stawic sie osobiscie z dowodem tozsamosci, aby odebrac WSZYSTKIE srodki z konta (5700 zl).

Poza tym skoro kazda kobieta jest weryfikowana telefonicznie to czemu ze mna prowadzili kilka rozmow az stwierdzili, ze i tak zamykaja konto i konfiskuja srodki? Zlodzieje.
 
A 185

adikos

Użytkownik
Dołączył
Październik 29, 2016
Posty
388
Reaction score
0
Punkty
0
Nigdzie w regulaminie nie ma takiego zapisu, jednakże każdy bukmacher może taką weryfikację zrobić jeśli ma podejrzenia , co do drugiego pytania to nigdzie bo żaden buk internetowy buk nie wypłaca wygranej w swojej siedzibie.
 
Status
Zamknięty.